Sztuka autoprezentacji Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2019

Nazwa modułu: Sztuka autoprezentacji
Kod modułu: 02-KPIKS-SA
Kod programu: 02-S1KP12.2019
Semestr:
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
  • semestr letni 2020/2021
  • semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami z zakresu autoprezentacji, etykiety, technik wywierania wpływu oraz medialnymi wymiarami public relations. Poprzez znajomość w/w zagadnień studenci mają możliwość zdobyć kompetencje w zakresie krytycznej analizy zjawisk interpersonalnych oraz wykształcić umiejętność posługiwania się skutecznymi technikami autoprezentacyjnymi.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę w zakresie psychologii. [SA_1]
Kpik_W01 [4/5]
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [SA_10]
Kpik_K01 [5/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów. [SA_11]
Kpik_K03 [5/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej i rozumie miejsce nauk humanistycznych i społecznych w relacji do innych nauk. [SA_2]
Kpik_W04 [4/5]
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb. [SA_3]
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [SA_4]
Kpik_W17 [5/5]
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł, dotyczące działań promocyjnych w mediach oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań kulturalnych. [SA_5]
Kpik_U01 [5/5]
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji, komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów. [SA_6]
Kpik_U03 [5/5]
Posiada umiejętności w zakresie ewaluacji działań promocyjno-reklamowych oraz komunikacyjnych. [SA_7]
Kpik_U11 [3/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych do konstruowania kampanii promocyjnoreklamowej. [SA_8]
Kpik_U15 [5/5]
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. [SA_9]
Kpik_U16 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
SA_1 SA_10 SA_11 SA_2 SA_3 SA_4 SA_5 SA_6 SA_7 SA_8 SA_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [SA_K]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz grami sytuacyjną i dydaktyczną), metoda zadaniowa oraz metoda praktyczna (ćwiczenia przedmiotowe z analizą materiału poglądowego)
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
30 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)