Sztuka autoprezentacji
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2019
Nazwa modułu: | Sztuka autoprezentacji |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-SA |
Kod programu: | 02-S1KP12.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami z zakresu autoprezentacji, etykiety, technik wywierania wpływu oraz medialnymi wymiarami public relations. Poprzez znajomość w/w zagadnień studenci mają możliwość zdobyć kompetencje w zakresie krytycznej analizy zjawisk interpersonalnych oraz wykształcić umiejętność posługiwania się skutecznymi technikami autoprezentacyjnymi. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę w zakresie psychologii. [SA_1] |
Kpik_W01 [4/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [SA_10] |
Kpik_K01 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów. [SA_11] |
Kpik_K03 [5/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej i rozumie miejsce nauk humanistycznych i społecznych w relacji do innych nauk. [SA_2] |
Kpik_W04 [4/5] |
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb. [SA_3] |
|
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [SA_4] |
Kpik_W17 [5/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł, dotyczące działań promocyjnych w mediach oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań kulturalnych. [SA_5] |
Kpik_U01 [5/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji, komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów. [SA_6] |
Kpik_U03 [5/5] |
Posiada umiejętności w zakresie ewaluacji działań promocyjno-reklamowych oraz komunikacyjnych. [SA_7] |
Kpik_U11 [3/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych do konstruowania kampanii promocyjnoreklamowej. [SA_8] |
Kpik_U15 [5/5] |
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. [SA_9] |
Kpik_U16 [5/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SA_1 SA_10 SA_11 SA_2 SA_3 SA_4 SA_5 SA_6 SA_7 SA_8 SA_9 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
konwersatorium [SA_K] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz grami sytuacyjną i dydaktyczną), metoda zadaniowa oraz metoda praktyczna (ćwiczenia przedmiotowe z analizą materiału poglądowego) |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
30 | zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |