Proseminarium inżynierskie
Kierunek studiów: Aquamatyka - interdyscyplinarne gospodarowanie środowiskami wodnymi
Kod programu: W2-S1AQ20.2023

Nazwa modułu: | Proseminarium inżynierskie |
---|---|
Kod modułu: | W2-AQ-S1-030 |
Kod programu: | W2-S1AQ20.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Student nabywa umiejętności przygotowania i realizacji indywidualnego projektu badawczego. Studenci na podstawie doświadczeń zdobytych na
proseminarium student doskonali się w samodzielnym opracowaniu tematów związanych z kierunkiem badań w oparciu o krytyczną analizę najnowszej
literatury przedmiotu. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): |
Podstawy analityki chemicznej [W2-AQ-S1-018]
Podstawy analizy danych [W2-AQ-S1-023] Podstawy chemii [W2-AQ-S1-012] Podstawy ekologii [W2-AQ-S1-014] Podstawy hydrobiologii [W2-AQ-S1-008] Podstawy hydrogeologii [W2-AQ-S1-010] Podstawy hydrologii [W2-AQ-S1-009] Podstawy mikrobiologii wód [W2-AQ-S1-017] |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Poznanie szczegółów dotyczących techniki pisania prac naukowych. [W2-AQ-S1-030 _1] |
AQ1_W01 [5/5] |
Poznanie metod badawczych, które będą wykorzystywane w pisaniu pracy inżynierskiej. [W2-AQ-S1-030 _2] |
AQ1_U01 [3/5] |
Potrafi opisać uzyskane wyniki argumentując wnioski zgodnie z współczesną wiedzą. [W2-AQ-S1-030 _3] |
AQ1_W01 [2/5] |
Doskonalenie umiejętności interpretacji oraz prezentacji ustnej i pisemnej wyników badań. [W2-AQ-S1-030 _4] |
AQ1_U01 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
proseminarium [W2-AQS1- 030 fs 1] | 30 |
Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] |
zaliczenie |
W2-AQ-S1-030 _1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |