Języki specjalistyczne: moduł 4 - Język biznesu 4
Kierunek studiów: Filologia angielska
Kod programu: W1-S1FA19.2021

Nazwa modułu: | Języki specjalistyczne: moduł 4 - Język biznesu 4 |
---|---|
Kod modułu: | W1-FA-JB-S1-JB4-4 |
Kod programu: | W1-S1FA19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Moduł ma na celu zapoznanie studentów z zagadnieniami marketingu, public relations oraz reklamy. Dodatkowo jego celem jest uświadomienie studentom potrzeby nieustannego doskonalenia znajomości zagadnień merytorycznych i terminologii fachowej oraz śledzenia bieżących informacji dotyczących działalności marketingowej, reklamowej oraz public relations w różnych firmach w kraju i na świecie, pozyskiwanych z różnych źródeł. |
Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu Języki specjalistyczne: moduł 3 – Język biznesu 3 |
Literatura podstawowa: | Podana w sylabusie. |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz konieczności śledzenia bieżących informacji dotyczących działalności marketingowej, reklamowej oraz public relations w różnych firmach oraz w różnych krajach i kulturach korzystając z różnych mediów. Rozumie potrzebę ciągłego zawodowego dokształcania się i dokonywania krytycznej oceny własnych kompetencji. [JB-S1-JB4-4_K1] |
FA1_K01 [3/5] |
ma podstawowe umiejętności pozwalające organizować własną pracę i realizować podjęte zadania oraz potrafi pracować zespołowo. [JB-S1-JB4-4_K2] |
FA1_K04 [3/5] |
rozumie i analizuje oraz implementuje podstawowe części marketingu mix, strategie marketingowe, budżet w działalności marketingowej, plan działalności marketingowej oraz dostosowywać działalność marketingową do danej kultury. [JB-S1-JB4-4_U1] |
FA1_U04 [3/5] |
samodzielnie wyszukuje, selekcjonuje i wykorzystuje informacje potrzebne do opracowania marketingu mix, działalności marketingowej w kontekście międzykulturowym, strategii marketingowych, budżetu w działalności marketingowej oraz planu działalności marketingowej; działalności public relations z uwzględnieniem otoczenia firmy lub organizacji, narzędzi potrzebnych do realizacji działalności public relations, działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych; działalności reklamowej z uwzględnieniem zadań i funkcji reklamy, form i technik reklamy, środków przekazu reklamy, języka reklamy oraz reklamy w kontekście międzykulturowym. [JB-S1-JB4-4_U2] |
FA1_U18 [3/5] |
ma uporządkowaną i podstawową wiedzę z zakresu marketingu, w tym marketing mix, marketing w kontekście międzykulturowym, strategie marketingowe, budżet w działalności marketingowej, plan działalności marketingowej. [JB-S1-JB4-4_W1] |
FA1_W02 [3/5] |
ma uporządkowaną i podstawową wiedzę z zakresu public relations, np. istota i zadania public relations, otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne public relations, narzędzia wykorzystywane w działalności public relations oraz public relations kryzysowe; oraz reklamy, np. zadania i funkcje reklamy, formy i techniki reklamy, środki przekazu reklamy, język reklamy oraz reklama w kontekście międzykulturowym. [JB-S1-JB4-4_W2] |
FA1_W02 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Test lub testy (pisemne i/lub ustne) [JB-S1-JB4-4_w_1] | Pisemny lub ustny sprawdzian względnie sprawdziany oceniające znajomość omawianych na zajęciach, a zawartych w sylabusie, zagadnień oraz/lub zdobyte przez studentów umiejętności. Mogą obejmować różnego typu testy, prace pisemne, ustne prezentacje, prace projektowe, itp. |
JB-S1-JB4-4_K1 |
Egzamin [JB-S1-JB4-4_w_2] | Pisemny lub ustny egzamin oceniający znajomość zawartych w sylabusie zagadnień oraz/lub zdobyte przez studentów umiejętności. Forma egzaminu opisana w sylabusie. |
JB-S1-JB4-4_U1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [JB-S1-JB4-4 _fs_1] | Ćwiczenia warsztatowe wykorzystujące metody podające, praktyczne i problemowe. Zajęcia interaktywne połączone z dyskusją i technikami warsztatowymi, z dużym udziałem pracy własnej studenta, z pisemną lub ustną informacją zwrotną. Ćwiczenia prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących oraz z zastosowaniem nowoczesnych technik informacyjnych i multimedialnych. Wprowadzanie ćwiczeń rozwijających umiejętności pracy grupowej i zespołowej. |
30 | Praca z literaturą obowiązkową, słownikami, ćwiczeniami, literaturą uzupełniającą, źródłami internetowymi. Przyswajanie i utrwalanie wiedzy i umiejętności nabytych w trakcie zajęć. Przygotowywanie form ustnych i pisemnych (np. projekt, prezentacja). |
30 |
Test lub testy (pisemne i/lub ustne) [JB-S1-JB4-4_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |