Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 3 - Język pisany z elementami rozumienia
Kierunek studiów: Filologia angielska
Kod programu: W1-S1FA19.2021

Nazwa modułu: | Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 3 - Język pisany z elementami rozumienia |
---|---|
Kod modułu: | W1-FA-SW-S1-P1-JP3-3 |
Kod programu: | W1-S1FA19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Celem modułu jest doskonalenie praktycznej znajomości języka angielskiego studentów w zakresie języka pisanego wraz z poszerzaniem słownictwa i pogłębianiem znajomości struktur leksykalnych w kontekście kompozycji tekstów fikcyjnych. Moduł przybliża studentom podstawowe elementy pisania kreatywnego oraz mechanizmy ich działania (np. opis, budowa postaci, formy narracji, punkt widzenia, rejestr językowy). |
Wymagania wstępne: | Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 2 - Język pisany 2 |
Literatura podstawowa: | Podana w sylabusie |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma świadomość znaczenia poprawnego redagowania tekstów związanych z pracą zawodową. [SWR-S1-PNJP3-3_K_1] |
FA1_K01 [3/5] |
rozumie znaczenie i rolę fikcji w świecie społecznym i jej kulturotwórczy potencjał. [SWR-S1-PNJP3-3_K_2] |
FA1_K05 [3/5] |
potrafi zastosować poznane struktury i słownictwo w języku pisanym, tworząc gramatycznie poprawne teksty. [SWR-S1-PNJP3-3_U_1] |
FA1_U09 [3/5] |
posiada umiejętności z zakresu logicznej i spójnej organizacji wypowiedzi pisemnych [SWR-S1-PNJP3-3_U_2] |
FA1_U09 [3/5] |
potrafi komponować krótkie teksty fikcyjne na zadany temat i redagować je tak, by były stylistycznie jasne i poprawne jak również wewnętrznie spójne pod kątem treści. [SWR-S1-PNJP3-3_U_3] |
FA1_U09 [3/5] |
posiada poszerzone kompetencje językowe w zakresie rozumienia tekstu pisanego i mówionego na [SWR-S1-PNJP3-3_U_4] |
FA1_U01 [4/5] |
posiada aktywną znajomość struktur językowych pozwalającą na budowanie wypowiedzi pisemnych na poziomie zbliżonym do biegłości. [SWR-S1-PNJP3-3_W_1] |
FA1_W03 [4/5] |
zna podstawowe zagadnienia z zakresu komponowania krótkich form literackich oraz rozumie mechanikę podstawowych elementów pisania kreatywnego (na przykład, opis, budowa postaci, rodzaje narracji). [SWR-S1-PNJP3-3_W_2] |
FA1_W05 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Prace pisemne [SWR-S1-PNJP3-3_w_1] | Systematyczna ocena pracy własnej studenta w zakresie praktycznych aspektów kompozycji w kontekście pisania kreatownego na zajęciach lub tekstów przygotowanych w domu. |
SWR-S1-PNJP3-3_K_1 |
Test lub testy [SWR-S1-PNJP3-3_w_2] | Test lub testy pisemne z zakresu rozumienia tekstu oraz znajomości słownictwa na potrzeby pisania kreatywnego. |
SWR-S1-PNJP3-3_K_2 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [SWR-S1-PNJP3-3_fs_1] | Ćwiczenia doskonalące praktyczne umiejętności studentów w zakresie rozumienia tekstów pisanych oraz kompozycji krótkich tekstów literackich. Ćwiczenia pisemne wprowadzające słownictwo i struktury językowe. |
30 | Ćwiczenia pisemne nad doskonaleniem umiejętności kompozycyjnych na poziomie zbliżonym do biegłości. Opracowywanie i zapamiętywanie słownictwa dla późniejszego zastosowania w pracach pisemnych. Udział w konsultacjach. |
30 |
Prace pisemne [SWR-S1-PNJP3-3_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |