Seminarium dyplomowe cz.3
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W6-S1PE19.2020
| Nazwa modułu: | Seminarium dyplomowe cz.3 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PE-S1-SD.3 |
| Kod programu: | W6-S1PE19.2020 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 5 |
| Opis: | Seminarium ma na celu przygotować studentów do opracowywania i interpretacji wyników badań z wykorzystaniem założeń teoretycznych zawartych w części teoretycznej pracy, opracowania wniosków oraz do złożenia egzaminu kończącego ten etap kształcenia |
| Wymagania wstępne: | Wymagane jest pozytywne zaliczenie modułu Seminarium dyplomowe 2 |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [_K_1] |
K_K01 [5/5] |
jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych [_K_2] |
K_K06 [5/5] |
potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) [_U_1] |
K_U04 [5/5] |
posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na analizowanie przykładów badań oraz konstruowanie i prowadzenie prostych badań pedagogicznych; potrafi sformułować wnioski, opracować i zaprezentować wyniki (z wykorzystaniem ICT) oraz wskazywać kierunki dalszych badań [_U_2] |
K_U05 [5/5] |
potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogicznych; z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin [_U_3] |
K_U06 [5/5] |
ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki w systemie nauk oraz o jej przedmiotowych i metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi [_W_1] |
K_W02 [5/5] |
ma elementarną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice, a w szczególności o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych; zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody [_W_2] |
K_W12 [5/5] |
ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju [_W_3] |
K_W13 [5/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| praca pisemna [_w_1] | omówienie i interpretacja wyników badań z wykorzystaniem założeń teoretycznych |
_W_1 |
| praca pisemna [_w_2] | opracowanie pod względem merytorycznym i formalnym całości pracy dyplomowej (w tym zestawienie literatury, spisy, aneks) |
_K_1 |
| egzamin ustny [_w_3] | złożenie pracy dyplomowej i ustny egzamin – obrona pracy |
_K_2 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| seminarium [fs_1] | metoda podająca, metoda problemowa, metody eksponujące,
konsultacje indywidualne, analiza przedstawionych fragmentów prac, dyskusja o prezentacji wyników badań; egzamin ustny |
30 | przegląd literatura przedmiotu; opracowywanie wyników badań;
(efektem pracy w semestrze ma być dokończenie całości pracy), opracowanie pod względem merytorycznym i formalnym całości pracy dyplomowej (w tym zestawienie literatury, spisy, aneks); studiowanie/czytanie literatury przedmiotu |
95 |
praca pisemna [_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||