Wykład specjalistyczny
Kierunek studiów: Biofizyka
Kod programu: W4-S1BF19.2020
| Nazwa modułu: | Wykład specjalistyczny |
|---|---|
| Kod modułu: | W4-1BF-20-S |
| Kod programu: | W4-S1BF19.2020 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Wykłady do wyboru, powiązany z wybraną specjalnością |
| Wymagania wstępne: | Brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Rozumie cywilizacyjne znaczenie biochemii jako interdyscyplinarnej nauki łączącej biologię, fizykę, chemię i medycynę, zna najważniejsze osiągnięcia współczesnej biochemii i rozumie ich znaczenie. [1BF_S_1] |
KBF_W01 [4/5] |
potrafi w sposób zrozumiały w mowie i na piśmie przedstawić poprawne rozumowania z zakresu biofizyki, gromadzić i uogólniać fakty [1BF_S_2] |
KBF_U01 [4/5] |
potrafi pozyskiwać dane z literatury, baz danych i innych źródeł potrzebne do zrozumienia i analizy omawianych zjawisk lub procesów [1BF_S_3] |
KBF_W01 [4/5] |
Rozumie pojęcie prawdy w nauce, zna ograniczenia własnej wiedzy i rozumie potrzebę dalszego kształcenia [1BF_S_4] |
KBF_K01 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| egzamin pisemny/ustny/testowy [1BF_S _w_1] | Obejmuje materiał z całego wykładu |
1BF_S_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| wykład [1BF_S_fs_1] | Wykład obejmuje najnowocześniejsze dane z zakresu podanej tematyki. Wykładowca korzysta ze środków audiowizualnych |
30 | Uzupełnienie wiedzy poprzez czytanie lektury uzupełniającej i publikacji naukowych. |
30 |
egzamin pisemny/ustny/testowy [1BF_S _w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||