Synteza dźwięku 3
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: | Synteza dźwięku 3 |
---|---|
Kod modułu: | 13-PG1P-SY3 |
Kod programu: | 13-S1PG12.2014 |
Semestr: | semestr zimowy 2015/2016 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Moduł dostarcza wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny syntezy dźwięku w stopniu zaawansowanym. Powyższe umiejętności mają zastosowanie przy tworzeniu warstwy dźwiękowej gier, jak również produkcji muzycznej, filmowej, radiowej itp. |
Wymagania wstępne: | Realizacja efektów kształcenia modułu Synteza dźwięku 2 |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
zna zaawansowane techniki syntezy dźwięku [13-PG1P-SY3_1] |
K_W14 [3/5] |
biegle posługuje się poznanymi technikami [13-PG1P-SY3_2] |
K_W13 [3/5] |
zna ofertę rynku oprogramowania związaną z syntezą dźwięku [13-PG1P-SY3_3] |
K_W12 [3/5] |
wykonuje zaawansowane aranżacje wykorzystujące syntezatory [13-PG1P-SY3_4] |
K_U01 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin ustny [SY3_w_1] | Weryfikacja wskazanego fragmentu wiedzy w oparciu o treść wykładów i ćwiczeń wskazaną literaturę. |
13-PG1P-SY3_1 |
Praca praktyczna [SY3_w_2] | Zrealizowanie zadania praktycznego |
13-PG1P-SY3_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [SY3_fs_1] | prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów |
45 | przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów |
15 |
Egzamin ustny [SY3_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |