Programowanie w bibliotece DirectX
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014

Nazwa modułu: | Programowanie w bibliotece DirectX |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-6S17 |
Kod programu: | 08-S1INI12.2014 |
Semestr: | semestr letni 2016/2017 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z programowaniem gier przy użyciu biblioteki DirectX. W ramach laboratorium student realizuje otrzymane zadania w języku C++ z dołączoną biblioteką DirectX. Student potrafi napisać i skompilować program napisany w DirectX oraz szczegółowo przeanalizować jego działanie. |
Wymagania wstępne: | Wiadomości z zakresu podstaw matematyki, programowania w języku C++ oraz grafiki komputerowej. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [08-IO1S-13-6S17_K _7] |
K_1_A_I_K03 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł graficzny biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U_4] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł dźwiękowy biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U_5] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł wejścia biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U _6] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Posiada wiedzę matematyczną z zakresu operacji na wektorach i macierzach używanych podczas. programowania grafiki w bibliotece DirectX [08-IO1S-13-6S17_W_1] |
K_1_A_I_W03 [5/5] |
Zna schemat i zasadę działania potoku graficznego 3D. [08-IO1S-13-6S17_W_2] |
K_1_A_I_W07 [1/5] |
Ma wiedzę o poszczególnych komponentach biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_W_3] |
K_1_A_I_W09 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
egzamin [08-IO1S-13-6S17-w_1] | Pytania teoretyczne dotyczące realizowanych na laboratorium zagadnień praktycznych. |
08-IO1S-13-6S17_W_1 |
projekt [08-IO1S-13-6S17-w_2] | Przygotowanie projektu zawierającego grę komputerową zaimplementowaną z użyciem biblioteki DirectX. |
08-IO1S-13-6S17_K _7 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [08-IO1S-13-6S17_fs_1] | Treści dostępne w formie przekazu multimedialnego. Przedstawione przykładowe zadania projektowe. |
15 | Zapoznanie się z tematyką zajęć określoną na wykładzie we własnym zakresie. Przygotowanie do zaliczenia |
15 |
egzamin [08-IO1S-13-6S17-w_1] |
laboratorium [08-IO1S-13-6S17_fs_2] | Konfigurowanie i przygotowywanie narzędzi programistycznych. Praktyczna implementacja określonych przez prowadzącego zadań. |
30 | Realizacja projektu w domu lub na komputerach udostępnianych w Instytucie studentom do pracy własnej. |
30 |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |