Media społecznościowe Kierunek studiów: Komunikacja cyfrowa
Kod programu: W1-S1KC20.2020

Nazwa modułu: Media społecznościowe
Kod modułu: 01-KC-S1-MS03
Kod programu: W1-S1KC20.2020
Semestr:
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł ogólnorozwojowy, który wyposaża studentów w praktyczną wiedzę na temat specyfiki komunikacji w środowisku mediów społecznościowych oraz sposobów zarządzania mediami społecznościowymi z wykorzystaniem najnowszych narzędzi cyfrowych. W trakcie cyklu omówione zostaną kwestie dotyczące charakterystyki mediów społecznościowych, trendy z nimi związane i kwestie związane ztaktykami komunikacji, w tym zagadnienia dotyczące m.in. content marketinguczyinfluencermarketingu. Moduł ma charakter praktyczny – studenci nabędą wiedzę i umiejętności na temat mediów społecznościowych w trakcie warsztatów, podczas których będą pracować w zespołach nad przygotowaniem projektu dotyczącego pracy w przestrzeni social media.W ramach modułu do wyboru dwa przedmioty: zarządzanie mediami społecznościowymi oraz copywritting w mediach społecznościowych.
Wymagania wstępne:
Brak.
Literatura podstawowa:
---
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma podstawową wiedzę z zakresu opracowania treści cyfrowych dla różnorodnych grup odbiorców; ma wiedzę na temat sposobów określania i językowej identyfikacji odbiorców tekstów, jakie pojawiają się w mediach społecznościowych. [MS03_1]
KC_W07 [4/5]
Student ma podstawową wiedzę na temat charakterystyki i sposobów zarządzania mediami społecznościowymi, zna podstawowe pojęcia i terminy związane z mediami społecznościowymi. [MS03_2]
KC_W10 [3/5]
Student potrafi wykorzystywać w praktyce wiedzę na temat technik pozyskiwania i analizy danych do zarządzania mediami społecznościowymi. [MS03_3]
KC_U05 [4/5]
Student potrafi samodzielnie zdobywać i poszerzać wiedzę na temat najnowszych trendów w mediach społecznościowych i komunikacji cyfrowej. [MS03_4]
KC_U16 [4/5]
Student potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy podczas zarządzania mediami społecznościowymi oraz podczas działalności w obszarze komunikacji cyfrowej. [MS03_5]
KC_K03 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Ocena ciągła [MS03_w_1]
Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeńzgodna z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie.
MS03_1 MS03_2 MS03_3 MS03_4 MS03_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [MS03_fs_1]
Metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna); metoda zadaniowa oraz metoda casestudy, metoda projektowa.
30
Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału; powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
60 Ocena ciągła [MS03_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)