Fundraising i pozyskiwanie funduszy
Kierunek studiów: Komunikacja cyfrowa
Kod programu: W1-S1KC20.2020

Nazwa modułu: | Fundraising i pozyskiwanie funduszy |
---|---|
Kod modułu: | 01-KC-S1-FiPF02 |
Kod programu: | W1-S1KC20.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | W ramach ćwiczeń student nabędzie wiedzę na temat pozyskiwania funduszy z różnych źródeł (prywatnych, krajowych, międzynarodowych, a także europejskich), możliwości dofinansowania przedsięwzięć o różnych charakterze, a także przygotowywania wniosków o dofinansowanie. Student zapozna się z podstawami aplikowania o środki z funduszy w wybranych sektorach gospodarki, a także strategiami fundraisingowymi. Studenci nabędą wiedzę niezbędną do dokonania analiza działań koniecznych do realizacji projektu, w tym wiedzy o otoczeniu projektu i jego odbiorcach. Studenci nauczą się także planować cele i działania projektowe, określać rezultaty działań, tworzyć harmonogramy działań, a także ich budżet. Celem zajęć jest także zapoznanie studenta ze strategiami doboru najbardziej odpowiedniego źródła finansowania dla konkretnego przedsięwzięcia. W czasie zajęć wykorzystywane będą narzędzia cyfrowe, niezbędne w procesie aplikowania o zewnętrzne środki. |
Wymagania wstępne: | Brak. |
Literatura podstawowa: | --- |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma podstawową wiedzę, dotyczącą uwarunkowań ekonomicznych i prawnych, związanych z pozyskiwaniem środków na działalność o różnym charakterze. [FiPF02_1] |
KC_W13 [2/5] |
Student ma świadomość zróżnicowania języka oraz stylów funkcjonalnych, potrafi dopasować język tekstu do osiągnięcia zamierzonego celu komunikacyjnego (np. przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, kampanii fundrasingowej). [FiPF02_2] |
KC_U02 [3/5] |
Student posiada dobre umiejętności w zakresie merytorycznego, logicznego i spójnego argumentowania i przedstawienia w formie wniosku o dofinansowanie zgodnie z logiką projektową. [FiPF02_3] |
KC_U06 [3/5] |
Student potrafi myśleć i działać w kategoriach przedsiębiorczości, potrafi skonstruować budżet przedsięwzięcia, uwzględniając montaż finansowy z różnych źródeł. [FiPF02_4] |
KC_K03 [5/5] |
Student potrafi działać w ramach zespołu projektowego; potrafi odpowiednio zaplanować realizację wskazanego przez siebie lub innych zadania. [FiPF02_5] |
KC_U15 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Ocena ciągła [FiPF02_w_1] | Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeń, zgodna z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie. |
FiPF02_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [FiPF02_fs_1] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne) i/lub metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna) i/lub metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i/lub analiza wybranych przez wykładowcę przykładów i/lub powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
90 |
Ocena ciągła [FiPF02_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |