Nowe media 2 Kierunek studiów: Etnologia i antropologia kulturowa
Kod programu: W6-S1AK19.2020

Nazwa modułu: Nowe media 2
Kod modułu: 12-AK-S1-NM2
Kod programu: W6-S1AK19.2020
Semestr: semestr letni 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem zajęć realizowanych w ramach modułu Nowe Media 2 jest zapoznanie studentów z rozwojem i współczesną rolą gier wideo w kontekście wpływu na kulturę masową i relacji społecznych.
Wymagania wstępne:
Wcześniejsza realizacja modułu Nowe media 1.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Rozumie rosnące znaczenie wpływu gier wideo w relacjach społecznych w kontekście upowszechnienia kultury masowej. [_K_1]
K_K02 [3/5] K_K03 [2/5]
Ma świadomość wpływu gier wideo na postrzeganie i zachowanie dziedzictwa kulturowego [_K_2]
K_K04 [2/5]
potrafi posługiwać się podstawową terminologią z zakresu gier wideo, a także potrafi dokonywać obserwacji i interpretacji zjawisk społecznych występujących w tym obszarze [_U_1]
K_U01 [3/5] K_K02 [3/5] K_K03 [3/5]
potrafi prezentować własne pomysły, sprawnie wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy wybranych zagadnień z zakresu wiedzy o grach wideo [_U_2]
K_U08 [3/5]
Ma elementarną wiedzę dotyczącą rozwoju branży gier wideo w kontekście przemian technologicznych i społecznych [_W_1]
K_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę z zakresu wpływu gier wideo na sztukę, kulturę masową i komunikację społeczną [_W_2]
K_W10 [3/5] K_W11 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
praca zaliczeniowa [_w_1]
sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas lektury zadanych teksów źródłowych oraz umiejętności jej wykorzystania w interpretacji zjawisk społeczno-kulturowych w obszarze gier wideo
_K_1 _K_2 _U_1 _W_1
wypowiedź ustna połączona z dyskusją [_w_2]
Sprawdzenie poziomu ustnej wypowiedzi, stopnia zrozumienia tematu oraz umiejętności obrony własnego stanowiska
_U_2 _W_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [_fs_1]
praca zaliczeniowa przedstawiana w trakcie zajęć i oddana w formie pisemnej, analiza wybranych tekstów z zakresu obowiązującej tematyki połączona z dyskusją
30
przygotowanie proponowanej literatury, przedstawienie głównych problemów poruszonych w tekście, próba sformułowania wniosków, przygotowanie lektury do dyskusji
40 praca zaliczeniowa [_w_1] wypowiedź ustna połączona z dyskusją [_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)