Projektowanie interakcji w silniku 3D
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014
| Nazwa modułu: | Projektowanie interakcji w silniku 3D |
|---|---|
| Kod modułu: | 08- IGO1S-13-7S20 |
| Kod programu: | 08-S1INI12.2014 |
| Semestr: | semestr zimowy 2017/2018 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Opis: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia interaktywnych poziomów na potrzeby gier wideo w oparciu o zdobytą wiedzę. Do tego celu zostanie wykorzystane środowisko Unreal Development Kit. W ramach zajęć studenci przygotują indywidualne projekty oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy. |
| Wymagania wstępne: | Modelowanie 3D, Projektowanie poziomów |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [08-IGO1S-13-7S20-K8] |
K_1_A_I_K01 [1/5] |
Potrafi wykonać dynamiczne obiekty reagujące na zachowanie gracza [08-IGO1S-13-7S20-U4] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Potrafi przypisać animacje do dynamicznych obiektów [08-IGO1S-13-7S20-U5] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Potrafi wykonać dynamiczne oświetlenie reagujące na zachowanie gracza [08-IGO1S-13-7S20-U6] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [08-IGO1S-13-7S20-U7] |
K_1_A_I_U01 [1/5] |
Zna i rozumie podstawowe zasady projektowania poziomów w grach wideo [08-IGO1S-13-7S20-W1] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Zna i potrafi wyjaśnić zasady animacji obiektów dynamicznych 3D [08-IGO1S-13-7S20-W2] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Zna i rozumie podstawowe prawa dynamiki [08-IGO1S-13-7S20-W3] |
K_1_A_I_W03 [1/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Laboratorium [08-IGO1S-13-7S20w1] | Nadanie statycznym modelom elementów modeli dynamicznych. |
08-IGO1S-13-7S20-K8 |
| Projekt [08-IGO1S-13-7S20w2] | Przygotowanie projektu z wykorzystaniem interaktywnego silnika 3D. |
08-IGO1S-13-7S20-K8 |
| Prezentacja [08-IGO1S-13-7S20w3] | (brak informacji) |
08-IGO1S-13-7S20-K8 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| wykład [08-IGO1S-13-7S20fs1] | Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych. |
15 | Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury. |
15 |
Laboratorium [08-IGO1S-13-7S20w1] |
| laboratorium [08-IGO1S-13-7S20fs2] | Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia modeli 3D. |
30 | Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów.
Wykonanie indywidualnego projektu.
Przygotowanie prezentacji przedstawiającej problematykę projektu.
|
30 |
Projekt [08-IGO1S-13-7S20w2] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||