Warsztat 4 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 4 lub Warsztat producencki 4)
Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2020

Nazwa modułu: | Warsztat 4 (do wyboru jeden przedmiot: Warsztat filmowo-telewizyjny 4 lub Warsztat producencki 4) |
---|---|
Kod modułu: | 09-ZN-S2-W4 |
Kod programu: | W8-S2CM20.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Przedmiot do wyboru:
• Warsztat filmowo-telewizyjny 4
• Warsztat producencki 4
Opis przedmiotu: Warsztat filmowo-telewizyjny 4
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z praktyczną wiedzą związaną z kwestią osiągnięcia sukcesu przy realizacji projektu w social media jako podstawowego narzędzia rozwoju lokalnego i na arenie międzynarodowej. Zagadnienia, jakie będą poruszane to: montaż dzieła multimedialnego w zależności od sposobu dystrybucji, dobór muzyki i efektów dźwiękowych do filmu lub programu telewizyjnego, kreatywne podejście do promocji dzieła i jego sprzedaży. Zapoznanie studentów ze sposobami wykorzystywania mediów społecznościach jako sposobu komunikowania się polityków, dziennikarzy i obywateli.
Opis przedmiotu: Warsztat producencki 4
Celem zajęć jest podsumowanie wiedzy teoretycznej praktycznej w ramach dotychczasowego przebiegu studiów. Zasadnicze cele: przekazanie wiedzy z zakresu planowania i wdrażania projektu europejskiego, struktury działań przy jego organizacji, prezentacja metod szacowania kosztów, a także sporządzania raportów zgodnie z regułami obowiązującymi w krajach UE, wyrobienie umiejętności właściwego rozpoznawania aspektów technicznoorganizacyjnych oraz kierowania zespołem projektowym, wyrobienie umiejętności sporządzania projektów niezbędnej przy podejmowaniu i prowadzeniu działalności usługowej. |
Wymagania wstępne: | Istniejący własny projekt studenta w social media. |
Literatura podstawowa: | G. Mercado: Okiem filmowca. Wojciech Marzec, Warszawa 2018
D. Arijon: Gramatyka język filmowego. Wojciech Marzec, Warszawa 2018
R. Gillian: Interpretacja materiałów wizualnych. Krytyczna metodologia badań nad wizualnością. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010 |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student rozpoznaje oraz wymienia fundusze i programy UE wspierające działalność medialną. [W4_1] |
K_W08 [4/5] |
Student identyfikuje działania niezbędne w cyklu życia projektu i wskazuje główne problemy związane z realizacją i oceną projektów. [W4_2] |
K_W06 [5/5] |
Student potrafi sporządzić raport zgodnie z wytycznymi UE i dobrać właściwe metody oceny. [W4_3] |
K_U07 [4/5] |
Student potrafi poruszać się w obszarze nowych mediów oraz wykorzystywać nowoczesne technologie do tworzenia nowych form medialnych i okołomedialnych. [W4_4] |
K_U08 [5/5] |
Student pracuje w zespole analizującym różne problemy oceny realizacji projektów, pracując w grupie jest otwarty na uczestniczenie w przygotowywaniu projektów, związanych z rozwojem usług. [W4_5] |
K_K07 [3/5] |
Student ma świadomość praktycznego zastosowania nowych mediów oraz etycznego zachowania w prowadzeniu działalności publicznej. [W4_6] |
K_K06 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Sprawdzian [W4_w_1] | Sprawdzian wiedzy w formie pisemnej lub ustnej. |
W4_1 |
Ocena ciągła [W4_w_2] | Ocena wypowiedzi studenta podczas zajęć. Student na zakończenie IV semestru musi zrealizowany własny projekt oraz mieć zaplanowaną sprzedaż w Internecie. |
W4_3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [W4_fs_1] | Wykład interaktywny, dyskusja, warsztat moderowany, prezentacja multimedialna. |
15 | Opracowanie treści wykładu, analiza literatury i przykładów dzieł multimedialnych, filmów i innych materiałów audio-wizualnych. |
45 |
Sprawdzian [W4_w_1] |
warsztat [W4_fs_2] | Praca w grupie, dyskusja, analiza tekstów i materiałów źródłowych. |
15 | Przygotowanie całości projektu multimedialnego w social media. |
75 |
Ocena ciągła [W4_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |