Projekt systemu - aplikacje multimedialne
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2019

Nazwa modułu: | Projekt systemu - aplikacje multimedialne |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-PSAM |
Kod programu: | 08-S1INI12.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z technologiami wykorzystywanymi do tworzenia aplikacji multimedialnych oraz dobrymi praktykami i trendami w tej dziedzinie. Ponadto celem modułu jest zdobycie przez studentów doświadczenia w projektowaniu, tworzeniu i testowaniu aplikacji multimedialnych oraz w pracy grupowej. Dzięki temu student powinien umieć dobrać odpowiednią technologię w zależności od potrzeb oraz stworzyć aplikację multimedialną charakteryzującą się wysoką funkcjonalnością, użytecznością i estetyką. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Współpracuje z innymi członkami zespołu projektowego [PSAM_K_11] |
|
Prezentuje w atrakcyjny sposób stworzoną przez siebie aplikację multimedialną [PSAM_K_12] |
K_K01 [1/5] |
Tworzy dokumentację techniczną projektu [PSAM_U_10] |
K_U22 [1/5] |
Stosuje narzędzia i techniki optymalizacji pracy w zespole [PSAM_U_6] |
K_U02 [1/5] |
Tworzy oprogramowanie w środowisku Adobe Flash i w języku ActionScript [PSAM_U_7] |
K_U15 [1/5] |
Wykorzystuje techniki testowania aplikacji [PSAM_U_8] |
K_U16 [1/5] |
Projektuje aplikację multimedialną i dobiera technologie odpowiednią do postawionych wymagań [PSAM_U_9] |
K_U18 [1/5] |
Charakteryzuje dobre praktyki programistyczne w języku ActionScript [PSAM_W_1] |
K_W09 [1/5] |
Rozumie zasady projektowania interaktywnych aplikacji [PSAM_W_2] |
K_W17 [1/5] |
Opisuje aktualne trendy w tworzeniu aplikacji multimedialnych [PSAM_W_3] |
K_W12 [1/5] |
Wymienia elementy interfejsu użytkownika zwiększające jego użyteczność [PSAM_W_4] |
K_W14 [1/5] |
Rozumie zasady obróbki dźwięku i obrazu oraz tworzenia animacji [PSAM_W_5] |
K_W16 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zadania projektowe [PSAM_w_1] | Sprawdzenie stopnia znajomości przez studentów technologii wykorzystywanych w projekcie. Sprawdzenia poziomu umiejętności i doświadczenia studentów w posługiwaniu się technologiami i narzędziami programistycznymi. Sprawdzenie kompetencji studentów w zakresie projektowania, tworzenia i testowania aplikacji multimedialnych. |
PSAM_K_11 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [PSAM_fs_1] | Projektowanie i udoskonalanie aplikacji pod kątem funkcjonalności, użyteczności i estetyki. Rozwiązywanie problemów, testowanie i konsultowanie aplikacji korzystając z pomocy pozostałych grup projektowych. |
30 | Studiowanie materiałów dotyczących technologii użytych w projekcie. Programowanie i testowanie kolejnych funkcji aplikacji. |
30 |
zadania projektowe [PSAM_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |