Projektowanie interfejsów graficznych aplikacji internetowych i hybrydowych
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2019

Nazwa modułu: | Projektowanie interfejsów graficznych aplikacji internetowych i hybrydowych |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-PIGAIiH |
Kod programu: | 08-S1INI12.2019 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem zajęć w tym module zapoznanie studentów z technikami tworzenia nowoczesnych interfejsów graficznych. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Rozumie potrzebę i znaczenie interfejsów graficznych w aspekcie działalności inżynierskiej. Widzi potrzebę podjęcia starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały. [PIGAIiH_K_10] |
K_K01 [1/5] |
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole; potrafi ocenić czasochłonność zadania; potrafi kierować małym zespołem w sposób zapewniający realizację zadania w założonym terminie [PIGAIiH_K_9] |
K_K05 [1/5] |
Potrafi zaprojektować interfejs graficzny. [PIGAIiH_U_5] |
K_U15 [1/5] |
Potrafi zaimplementować interfejs graficzny aplikacji [PIGAIiH_U_6] |
K_U15 [1/5] |
Potrafi wykorzystać środowiska programistyczne służące do tworzenia projektów RIA [PIGAIiH_U_7] |
K_U23 [1/5] |
Potrafi korzystać z dokumentacji oraz opracować postawiony problem. [PIGAIiH_U_8] |
K_U01 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę z zakresu budowy interfejsów graficznych dla aplikacji konsolowych [PIGAIiH_W_1] |
K_W14 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę z zakresu technologii RIA [PIGAIiH_W_2] |
K_W12 [1/5] |
Zna specyfikę interfejsów graficznych dla aplikacji internetowych [PIGAIiH_W_3] |
K_W13 [1/5] |
Zna ograniczenia interfejsów graficznych dla urządzeń mobilnych [PIGAIiH_W_4] |
K_W23 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Sprawdzian pisemny po realizacji grupy tematów [PIGAIiH_w_1] | Sprawdzenie opanowanej teorii z zakresu wykładu i laboratorium |
PIGAIiH_W_1 |
Sprawozdania grupowe [PIGAIiH_w_2] | Dokumentacja realizowanej aplikacji |
PIGAIiH_K_10 |
Sprawozdania indywidualne [PIGAIiH_w_3] | Opracowanie wybranych zagadnień budowy interfejsów |
PIGAIiH_K_10 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [PIGAIiH_fs1] | Podanie treści kształcenia w formie werbalnej z wykorzystaniem wizualizacji treści. Skupienie się na materiale trudnym pojęciowo i wskazanie źródeł. |
10 | Zapoznanie się z tematyką wykładu z wykorzystaniem wskazanych źródeł |
20 |
Sprawdzian pisemny po realizacji grupy tematów [PIGAIiH_w_1] |
laboratorium [PIGAIiH_fs2] | Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci przygotowują projekt i realizuje interfejs graficzny aplikacji |
30 | Przygotowanie na podstawie treści wykładu i właściwej dokumentacji.
Sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych ćwiczeń – praca w grupie.
Opracowanie wybranych zagadnień o charakterze teoretycznym
|
60 |
Sprawozdania grupowe [PIGAIiH_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |