Optymalizacja w grach komputerowych
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S2INI14.2019

Nazwa modułu: | Optymalizacja w grach komputerowych |
---|---|
Kod modułu: | 08-IN-PGK-S2-OwGK |
Kod programu: | 08-S2INI14.2019 |
Semestr: | semestr zimowy 2020/2021 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z podstawowymi komponentami silników gra cznych oraz silników gier a w szczwgólności z ich optymalizacją. W tym celu na zajęciach studenci poznają podstawowe zagadnienia związane z optymalizacją takie jak łańcuch dostaw, problem szeregowania zadań, czy optymalizacja Pareto. Następnie wiedza teoretyczna zostaje wykorzystana w procesie mody kacji istniejących silników typu open source. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student potrafi ocenić przydatność poszczególnych elementów składowych silnika gry [OwGK_U_4] |
K_U01 [3/5] |
Student potrafi ocenić efektywność algorytmu A [OwGK_U_5] |
K_U12 [2/5] |
Student ma gruntowną wiedzę na temat podstaw optymalizacji i zajętości pamięci [OwGK_W_1] |
K_W01 [1/5] |
Student ma wiedzę dotyczącą podstawowych komponentów silnika graficznego [OwGK_W_2] |
K_W04 [5/5] |
Student gruntowną wiedzę na temat budowy silnika gry [OwGK_W_3] |
K_W05 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [OwGK_w_1] | Rozwiązywanie zadań z treścią i rozwiązywanie testu związanego z pytaniami teoretycznymi. |
OwGK_U_4 |
Projekty praktyczne [OwGK_w_2] | Ocena na podstawie projektów realizowanych w trakcie ćwiczeń |
OwGK_U_4 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [OwGK_fs_1] | Szczegółowe dopracowanie elementów związanych z zagadnieniem modyfikowania silnika gry oraz silnika graficznego a także analiza i budowa algorytmów AI |
45 | Dokładna analiza dokumentacji technicznej silnika graficznego oraz silnika gry |
45 |
Egzamin [OwGK_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |