Formowanie obiektu
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S1PG12.2014

Nazwa modułu: | Formowanie obiektu |
---|---|
Kod modułu: | 13-PG1P-FO |
Kod programu: | 13-S1PG12.2014 |
Semestr: | semestr zimowy 2014/2015 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Student opanuje podstawy modelowania obiektów rzeźbiarskich w oparciu o umiejętność rzetelnej analizy i obserwacji otaczającego świata. Zna podstawowe zasady posługiwania się warsztatem rzeźbiarskim i potrafi wykorzystać go w autorskiej wypowiedzi plastycznej.
|
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych.
|
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Umiejętność obserwacji
[13-PG1P-FO_1] |
K_W03 [3/5] |
Rozumienie zasad tworzenia modeli przestrzennych
[13-PG1P-FO_2] |
K_U06 [2/5] |
Umiejętność analizy i interpretacji przestrzeni [13-PG1P-FO_3] |
K_W05 [2/5] |
Umiejętność przełożenie na język plastyczny obserwacji i doświadczeń
[13-PG1P-FO_4] |
K_W05 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-FO_w_1] | Weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta.
|
13-PG1P-FO_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [FO_fs_1] | Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów plastycznych (wszyscy studenci)
|
45 | Praca w oparciu o omawiane techniki plastyczne obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego |
55 |
Projekt zaliczeniowy [13-PG1P-FO_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |