Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 4, Konwersacja 4
Kierunek studiów: Filologia angielska
Kod programu: 02-S2FA12.2018
| Nazwa modułu: | Praktyczna nauka języka angielskiego: moduł 4, Konwersacja 4 |
|---|---|
| Kod modułu: | 02-FA-NA-S2PJA4-KW-4 |
| Kod programu: | 02-S2FA12.2018 |
| Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Studenci na zajęciach z przedmiotu konwersacja rozwijają umiejętność mówienia w języku angielskim na poziomach CPE – C1, doskonalą płynność wypowiedzi, poprawność językową i wymowę. Studenci są także zaangażowani w ćwiczenie interakcyjnych umiejętności komunikacyjnych. Podczas zajęć szczególną uwagę zwraca się także na rozwijanie znajomości słownictwa, zwłaszcza tematycznego oraz (dzięki przerabianym tematom) rozwijanie świadomości językowej i kulturowej u studentów. Podczas zwraca się także uwagę na poprawną interpretację przekazu a student powinien rozwijać prezentowane własne poglądy z wykorzystaniem posiadanych informacji z wiedzy ogólnej. Podczas zajęć prowadzący może wykorzystać różnego rodzaju tematy, które rozwiną dyskusję, zaangażują studentów do pracy na zajęciach oraz pozwolą im na rozwijanie własnych zainteresowań.
|
| Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu 1, 2 i 3
Znajomość języka angielskiego na poziomie CAE/CPE.
Umiejętność wyszukiwania oraz korzystania z różnych źródeł informacji (anglojęzyczne strony internetowe tematyczne, dzienniki, tygodniki, periodyki).
Umiejętność korzystania z różnych słowników, leksykonów oraz encyklopedii.
Umiejętności pracy samodzielnej i w grupie.
|
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
świadomość posiadanej wiedzy oraz umiejętności powodują, że ciągle dąży do doskonałości – potrafi jasno sformułować swoje potrzeby oraz dążenia
[NA-S2PJA4-KW-4_K1] |
FA2_K01 [3/5] |
Potrafi wykorzystać swoją wiedzę oraz umiejętności w różnych sytuacjach oraz kontekstach. Jest świadomy swoich celów i wie, które elementy zdobytej wiedzy służą ich realizacji
[NA-S2PJA4-KW-4_K2] |
FA2_K02 [2/5] |
potrafi dostosować swoją wypowiedź do różnych kontekstów
[NA-S2PJA4-KW-4_U1] |
FA2_U04 [2/5] |
potrafi zastosować w swojej wypowiedzi styl i rejestr akademicki
[NA-S2PJA4-KW-4_U2] |
FA2_U09 [3/5] |
ma bogatą wiedzę w zakresie terminologii oraz składni;
[NA-S2PJA4-KW-4_W1] |
FA2_W02 [3/5] |
ma pogłębioną wiedzę z zakresu retoryki oraz stylistyki
[NA-S2PJA4-KW-4_W2] |
FA2_W04 [2/5] |
ma bogatą wiedzę na temat różnych form i środków przekazu
[NA-S2PJA4-KW-4_W3] |
FA2_W06 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| wypowiedź ustna na zajęciach [NA-S2PJA4-KW-4_w_1] | Student powinien przygotować się do zajęć poprzez lekturę zadanych przez prowadzącego tekstów i/lub materiałów audio, a następnie aktywnie uczestniczyć w zajęciach. Studenci są oceniani w sposób ciągły na podstawie uczestnictwa – krótszych lub dłuższych wypowiedzi ustnych, aktywności oraz przygotowania się do zajęć.
|
NA-S2PJA4-KW-4_K1 |
| egzamin ustny [NA-S2PJA4-KW-4_w_2] | Podczas trwającej do kilkunastu minut rozmowy (w parach lub indywidualnie) studenci losują przygotowane zdjęcia i/lub tematy do dyskusji. Następnie opisują wylosowane zdjęcie(a) dokonując porównań, odniesień do rzeczywistości bądź innych sytuacji i/lub wyrażają swoje poglądy odnośnie wylosowanego tematu. Student otrzymuje ocenę pozytywną, jeżeli wykaże się kompetencją językową na poziomie C1
|
NA-S2PJA4-KW-4_K1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [NA-S2PJA4-KW-4_fs_1] | Podczas ćwiczeń prowadzący może wykorzystać różnego rodzaju techniki aktywizujące studentów do czynnego uczestniczenia w zajęciach. W tym celu prowadzący może wykorzystać:
dyskusje i ćw. zespołowe
prezentacje
referaty
debaty
|
30 | Przygotowanie się do zajęć:
Przygotowanie zadanej przez prowadzącego lektury artykułów, wypowiedzi, wywiadów. Zapoznanie się z zalecanym przez prowadzącego materiałem w wersji audio.
Przygotowanie do prezentacji oraz zaliczeń okresowych
Przygotowanie do egzaminów końcowych
Uczestnictwo w konsultacjach
|
16 |
wypowiedź ustna na zajęciach [NA-S2PJA4-KW-4_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||