Marketing internetowy Kierunek studiów: Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
Kod programu: 02-S2BN12.2016

Nazwa modułu: Marketing internetowy
Kod modułu: 02-BN-PI-S2-MI02
Kod programu: 02-S2BN12.2016
Semestr: semestr letni 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
W ramach modułu studenci poszerzą wiedzę z zakresu marketingu oraz zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania Internetu do celów marketingowych. Opanują podstawy e-marketingu, poznają skuteczne i efektywne metody wykorzystana najnowszych trendów w marketingu internetowym oraz specyfikę zachowania konsumentów w sieci. Zyskają umiejętność zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej w Internecie.
Wymagania wstępne:
Podstawowa wiedza z zakresu marketingu.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma wiedzę z zakresu marketingu internetowego, zna najnowsze trendy w tym zakresie, potrafi wymienić i opisać narzędzia marketingu internetowego [MI02_1]
K_W04 [5/5]
Student ma pogłębioną wiedzę o specyfice działania współczesnego konsumenta w Internecie, potrafi wyjaśnić procesy podejmowania decyzji konsumenckich oraz wskazać sposoby oddziaływania na klienta [MI02_2]
K_W11 [3/5]
Student potrafi stosować narzędzia marketingu internetowego (m.in. display, e-mail marketing, remarketing, content marketing, marketing partyzancki) oraz dopasować je do realizowanego w instytucji modelu biznesowego [MI02_3]
K_U02 [5/5]
Student umie samodzielnie oraz zespołowo opracować i zrealizować strategię kampanii reklamowej w Internecie. Potrafi wykorzystać najnowsze narzędzia do analizy profilu klienta oraz oceny skuteczności podejmowanych działań. Umie zintegrować działania w sferze internetowej z tradycyjnymi formami marketingu [MI02_4]
K_U06 [5/5] K_U08 [5/5]
Student potrafi wykorzystać aplikacje webowe do budowania relacji z różnymi grupami interesariuszy [MI02_5]
K_K03 [2/5]
Student zna etyczne i prawne aspekty wykorzystania marketingu internetowego [MI02_6]
K_K04 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Prezentacja [MI02_w_1]
Przygotowanie prezentacji dotyczącej praktycznego zastosowania narzędzi marketingu internetowego w wybranej instytucji
MI02_1 MI02_2 MI02_3 MI02_4 MI02_5 MI02_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [MI02_fs_1]
Analiza przykładów (case study) działań marketingowych podejmowanych w Internecie przez różne instytucje w Polsce i na świecie
15
(brak informacji)
45 Prezentacja [MI02_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)