Elementy coachingu Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Elementy coachingu
Kod modułu: 02-KPIKS-EC
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Coaching jest sztuką osiągania oczekiwanych rezultatów za pomocą rozmowy. W czasie zajęć studenci poznawać będą podstawowe pojęcia związane z coachingiem, narzędzia i modele coachingowe, strategie zadawania pytań. Będą mogli zaznajomić się ze sposobami wykorzystania elementów coachingu w pracy doradcy wizerunkowego, rzecznika, logopedy.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę na temat psychologii i jej głównych nurtów. [EC_1]
Kpik_W01 [5/5]
Ma wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki działalności pedagogicznej [EC_10]
Kpik_W18 [1/5]
potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań terapeutycznych i wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów [EC_11]
Kpik_U23 [1/5]
Potrafi kompleksowo realizować dydaktyczne [EC_12]
Kpik_U21 [1/5]
Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych wynikających z roli coacha. [EC_13]
Kpik_K07 [1/5]
Posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania – uczenia się. [EC_2]
Kpik_W02 [5/5]
Zna podstawową terminologię z zakresu psychologii. [EC_3]
Kpik_W04 [5/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [EC_4]
Kpik_W16 [5/5]
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [EC_5]
Kpik_W17 [5/5]
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w celach terapeutycznych, potrafi nawiązać kontakt z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo rozwiązywać konflikty i konstruować dobrą atmosferę dla komunikacji. [EC_6]
Kpik_U22 [5/5]
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [EC_7]
Kpik_K01 [5/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych celów. [EC_8]
Kpik_K03 [5/5]
Charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością oraz postawami prospołecznymi i poczuciem odpowiedzialności. [EC_9]
Kpik_K06 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
EC_1 EC_10 EC_11 EC_12 EC_13 EC_2 EC_3 EC_4 EC_5 EC_6 EC_7 EC_8 EC_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [EC_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
90 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)