Elementy coachingu
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Elementy coachingu |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-EC |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr zimowy 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Coaching jest sztuką osiągania oczekiwanych rezultatów za pomocą rozmowy. W czasie zajęć studenci poznawać będą podstawowe pojęcia związane z coachingiem, narzędzia i modele coachingowe, strategie zadawania pytań. Będą mogli zaznajomić się ze sposobami wykorzystania elementów coachingu w pracy doradcy wizerunkowego, rzecznika, logopedy. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę na temat psychologii i jej głównych nurtów. [EC_1] |
Kpik_W01 [5/5] |
Ma wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki działalności pedagogicznej [EC_10] |
Kpik_W18 [1/5] |
potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań terapeutycznych i wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego
warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów [EC_11] |
Kpik_U23 [1/5] |
Potrafi kompleksowo realizować dydaktyczne [EC_12] |
Kpik_U21 [1/5] |
Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych wynikających z roli coacha.
[EC_13] |
Kpik_K07 [1/5] |
Posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania – uczenia się. [EC_2] |
Kpik_W02 [5/5] |
Zna podstawową terminologię z zakresu psychologii. [EC_3] |
Kpik_W04 [5/5] |
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [EC_4] |
Kpik_W16 [5/5] |
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [EC_5] |
Kpik_W17 [5/5] |
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w celach terapeutycznych, potrafi nawiązać kontakt z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo rozwiązywać konflikty i konstruować dobrą atmosferę dla komunikacji. [EC_6] |
Kpik_U22 [5/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [EC_7] |
Kpik_K01 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych celów. [EC_8] |
Kpik_K03 [5/5] |
Charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością oraz postawami prospołecznymi i poczuciem odpowiedzialności. [EC_9] |
Kpik_K06 [5/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
EC_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [EC_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
90 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |