IMPLEMENTACJA DŹWIĘKU – PROGRAMY POŚREDNICZĄCE 1
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: 13-S2PG14.2017

Nazwa modułu: | IMPLEMENTACJA DŹWIĘKU – PROGRAMY POŚREDNICZĄCE 1 |
---|---|
Kod modułu: | 13-PG-S1-ID.1 |
Kod programu: | 13-S2PG14.2017 |
Semestr: | semestr letni 2017/2018 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Moduł dostarcza wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu obsługi tzw. programów pośredniczących między producentem dźwięku i muzyki a silnikiem gry, pozwalających na tworzenie interaktywnych efektów dźwiękowych i muzyki. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych.
|
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna podstawowe możliwości programu FMOD
[13-PG-S1-ID.1_1] |
PG2P-W01 [3/5] |
Potrafi utworzyć interaktywne zdarzenie dźwiękowe
[13-PG-S1-ID.1_2] |
PG2P-W06 [3/5] |
Umie utworzyć pętle dźwiękowe [13-PG-S1-ID.1_3] |
PG2P-U04 [3/5] |
Potrafi zaprojektować i sparametryzować proste interakcje dźwiękowe
[13-PG-S1-ID.1_4] |
PG2P-U01 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Praca praktyczna [13-PG-S1-ID.1_w_1] | Zrealizowanie zadania praktycznego |
13-PG-S1-ID.1_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [13-PG-S1-ID.1_fs_1] | Prezentacje łączące przekaz teoretyczny z praktycznymi przykładami zastosowań, rozwiązywanie zadanych problemów przez studentów |
30 | Przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną lekturę wskazanych tekstów, oraz przygotowanie zadań praktycznych |
45 |
Praca praktyczna [13-PG-S1-ID.1_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |