Ocena i usuwanie skutków kryzysu 1
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Ocena i usuwanie skutków kryzysu 1 |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-OUSK1 |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr zimowy 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Głównym celem modułu jest: 1. przekazanie studentom wiedzy i umożliwienie nabycia praktycznych umiejętności z zakresu prawidłowej diagnozy różnych zagrożeń, m. in. naturalnych, społecznych, ekonomicznych i technicznych; 2. pokazanie efektywnego działania i wykorzystania procedur w sytuacji kryzysowej; 3. zdobycie umiejętności usuwania skutków kryzysu. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę w zakresie nauk humanistycznych i społecznych. [OUSK1_1] |
Kpik_W01 [1/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej. [OUSK1_10] |
Kpik_U06 [2/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją kryzysową. [OUSK1_11] |
Kpik_U08 [3/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru narzędzi w usuwaniu skutków sytuacji kryzysowej. [OUSK1_12] |
Kpik_U15 [2/5] |
Posiada umiejętności przygotowania do usuwania skutków sytuacji kryzysowej. [OUSK1_13] |
Kpik_U16 [4/5] |
Posiada umiejętności skonstruowania właściwego działania w sytuacji kryzysowych w kierunku usuwania jej skutków. [OUSK1_14] |
Kpik_U19 [4/5] |
Ma umiejętności językowe w zakresie właściwym dla kierunku Zarządzanie komunikacją: promocja i kreowanie wizerunku zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 ESOKJ.
[OUSK1_15] |
Kpik_U20 [3/5] |
Potrafi współdziałać w grupie w zakresie usuwania skutków kryzysu. [OUSK1_16] |
Kpik_K02 [1/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych przez organizację działań w obszarze usuwania skutków kryzysu. [OUSK1_17] |
Kpik_K03 [4/5] |
Posiada uporządkowaną wiedzę co do wykorzystania nabytej wiedzy o kryzysach, ich rodzajach, przebiegu oraz środkach zapobiegania. [OUSK1_2] |
Kpik_W02 [3/5] |
Zna podstawową terminologię z zakresu humanistyki i nauk społecznych związaną z obszarem nauki o kryzysach. [OUSK1_3] |
Kpik_W04 [3/5] |
Zna podstawowe zasady związane z planowaniem usuwania skutków kryzysu. [OUSK1_4] |
Kpik_W05 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat przyczyn powstania kryzysu, jego przebiegu oraz usuwania skutków. [OUSK1_5] |
Kpik_W06 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań sytuacji kryzysowej. [OUSK1_6] |
Kpik_W07 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych uwarunkowań sytuacji kryzysowych. [OUSK1_7] |
Kpik_W08 [4/5] |
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł. [OUSK1_8] |
Kpik_U01 [3/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie pogłębiania wiedzy na temat kryzysów. [OUSK1_9] |
Kpik_U03 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
OUSK1_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [OUSK1_C] | Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego. |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie i opracowanie wyników badań indywidualnych. |
30 |
zaliczenie [z_1] |
wykład [OUSK1_W] | Metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
15 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
15 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |