Metodologia badań nad bezpieczeństwem
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016
| Nazwa modułu: | Metodologia badań nad bezpieczeństwem |
|---|---|
| Kod modułu: | 02-KPIKS-MBB |
| Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
| Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | W ramach modułu student zdobywa wiedzę teoretyczną w zakresie bezpieczeństwa i jego istoty dla dobra społecznego oraz podstawową wiedzę o metodach ochrony informacji. Ma także świadomość roli edukacji dla bezpieczeństwa w życiu społecznym. Student poznaje również specyfikę funkcjonowania polskiego systemu bezpieczeństwa oraz rolę instytucji państwowych w zarządzaniu sytuacją kryzysową. |
| Wymagania wstępne: | Brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Zna podstawową terminologię z zakresu bezpieczeństwa. [MBB_1] |
Kpik_W04 [2/5] |
Zna zasady funkcjonowania systemu bezpieczeństwa w Polsce. [MBB_2] |
Kpik_W05 [5/5] |
Zna i rozumie rolę organów administracji państwowej w zarządzaniu sytuacją kryzysową. [MBB_3] |
Kpik_W06 [4/5] |
Zna i rozumie istotę bezpieczeństwa jako dobra społecznego. [MBB_4] |
Kpik_W09 [2/5] |
Rozumie istotę metod ochrony informacji. [MBB_5] |
Kpik_W13 [2/5] |
Potrafi wykorzystać związek dyscypliny z praktyką. [MBB_6] |
Kpik_U03 [2/5] |
Potrafi ocenić rolę edukacji dla bezpieczeństwa, w tym edukacji szkolnej w zakresie zagrożeń terrorystycznych. [MBB_7] |
Kpik_U15 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| egzamin [e_1] | Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
MBB_1 |
| zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
MBB_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [MBB_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
20 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
70 |
zaliczenie [z_1] |
| wykład [MBB_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
10 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
20 |
egzamin [e_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||