Programowanie neurolingwistyczne w sytuacjach kryzysowych Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Programowanie neurolingwistyczne w sytuacjach kryzysowych
Kod modułu: 02-KPIKS-PNSK
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem modułu jest nabycie przez studenta umiejętności zastosowania języka w sytuacjach kryzysowych z wykorzystaniem programowania neurolingwistycznego. Uczestnik kursu poznaje terminologię oraz podstawowe zasady stosowania programowania neurolingwistycznego. Potrafi zaplanować i realizować komunikowanie się w sytuacji kryzysowej z wykorzystaniem poznanych w ramach przedmiotu technik.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka w sytuacjach kryzysowych z wykorzystaniem programowania neurolingwistycznego. [PNSK_1]
Kpik_W02 [3/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru narzędzi w realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_10]
Kpik_U15 [3/5]
Posiada umiejętność przygotowania procedur reagowania w sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_11]
Kpik_U19 [4/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą założonym celom stosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_12]
Kpik_K03 [2/5]
Ma podstawową wiedzę z zakresu logopedii jako nauki o mowie i jej zaburzeniach w komunikacji, [PNSK_13]
Kpik_W20 [1/5]
Zna terminologię z zakresu mechanizmów odpowiedzialnych za prawidłowy rozwój mowy oraz zna związki pomiędzy różnymi czynnikami wpływającymi na powstawianie zaburzeń mowy, w tym w komunikacji [PNSK_14]
Kpik_W21 [1/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie programowania neurolingwistycznego. [PNSK_2]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady stosowania programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_3]
Kpik_W05 [4/5]
Ma podstawową wiedzę na temat rodzajów ram behawioralnych. [PNSK_4]
Kpik_W06 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat techniki dopasowywania się nadawcy do preferowanego przez odbiorcę systemu reprezentacji jako skuteczne i świadome porozumiewanie się w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_5]
Kpik_W07 [4/5]
Ma wiedzę na temat ekonomicznych podstaw zastosowania programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_6]
Kpik_W08 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania programowania neurolingwistycznego. [PNSK_7]
Kpik_W09 [4/5]
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł w obszarze programowania neurolingwistycznego. [PNSK_8]
Kpik_U01 [3/5]
Potrafi zaplanować i realizować komunikowanie się w sytuacji kryzysowej przy zastosowaniu technik programowania neurolingwistycznego. [PNSK_9]
Kpik_U06 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
PNSK_1 PNSK_10 PNSK_11 PNSK_12 PNSK_13 PNSK_14 PNSK_2 PNSK_3 PNSK_4 PNSK_5 PNSK_6 PNSK_7 PNSK_8 PNSK_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [PNSK_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
15
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
75 zaliczenie [z_1]
wykład [PNSK_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny)
15
Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie.
15 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)