Programowanie neurolingwistyczne w sytuacjach kryzysowych
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Programowanie neurolingwistyczne w sytuacjach kryzysowych |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-PNSK |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem modułu jest nabycie przez studenta umiejętności zastosowania języka w sytuacjach kryzysowych z wykorzystaniem programowania neurolingwistycznego. Uczestnik kursu poznaje terminologię oraz podstawowe zasady stosowania programowania neurolingwistycznego. Potrafi zaplanować i realizować komunikowanie się w sytuacji kryzysowej z wykorzystaniem poznanych w ramach przedmiotu technik. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka w sytuacjach kryzysowych z wykorzystaniem programowania neurolingwistycznego. [PNSK_1] |
Kpik_W02 [3/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru narzędzi w realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_10] |
Kpik_U15 [3/5] |
Posiada umiejętność przygotowania procedur reagowania w sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_11] |
Kpik_U19 [4/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą założonym celom stosowania metod programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_12] |
Kpik_K03 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę z zakresu logopedii jako nauki o mowie i jej zaburzeniach w komunikacji, [PNSK_13] |
Kpik_W20 [1/5] |
Zna terminologię z zakresu mechanizmów odpowiedzialnych za prawidłowy rozwój mowy oraz zna związki pomiędzy różnymi czynnikami wpływającymi na powstawianie zaburzeń mowy, w tym w komunikacji [PNSK_14] |
Kpik_W21 [1/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie programowania neurolingwistycznego. [PNSK_2] |
Kpik_W04 [2/5] |
Zna podstawowe zasady stosowania programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_3] |
Kpik_W05 [4/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat rodzajów ram behawioralnych. [PNSK_4] |
Kpik_W06 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat techniki dopasowywania się nadawcy do preferowanego przez odbiorcę systemu reprezentacji jako skuteczne i świadome porozumiewanie się w sytuacjach kryzysowych.
[PNSK_5] |
Kpik_W07 [4/5] |
Ma wiedzę na temat ekonomicznych podstaw zastosowania programowania neurolingwistycznego w sytuacjach kryzysowych. [PNSK_6] |
Kpik_W08 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności sytuacjach kryzysowych w kontekście zastosowania programowania neurolingwistycznego. [PNSK_7] |
Kpik_W09 [4/5] |
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł w obszarze programowania neurolingwistycznego. [PNSK_8] |
Kpik_U01 [3/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikowanie się w sytuacji kryzysowej przy zastosowaniu technik programowania neurolingwistycznego. [PNSK_9] |
Kpik_U06 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
PNSK_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [PNSK_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
15 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
75 |
zaliczenie [z_1] |
wykład [PNSK_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
15 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
15 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |