Błędy i bariery w komunikacji
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Błędy i bariery w komunikacji |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-BBK |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2017/2018 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | W ramach modułu student zdobywa wiedzę na temat zasad efektywnej komunikacji i barier uniemożliwiających skuteczne porozumiewanie się. Uczy się dopasowywać sposób komunikacji do odbiorcy i sytuacji oraz prowadzić komunikację w taki sposób, by unikać zachowań ryzykownych. Zdobytą w ramach modułu wiedzę i umiejętności potrafi wykorzystać w komunikowaniu się w sytuacjach kryzysowych. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Ma wiedzę na temat zasad efektywnej komunikacji. [BBK_1] |
Kpik_W02 [4/5] |
Potrafi dopasować swój sposób komunikowania do rodzaju odbiorcy i sposobu wykorzystania języka w komunikacji. [BBK_2] |
Kpik_W11 [3/5] |
Uzyskuje wiedzę na temat unikania barier komunikacyjnych. [BBK_3] |
Kpik_W17 [2/5] |
Potrafi wykorzystać wiedzę komunikowania interpersonalnego w sytuacjach kryzysowych. Potrafi aktywnie słuchać, panować nad emocjami i zwracać uwagę na sygnały niewerbalne. [BBK_4] |
Kpik_U06 [4/5] |
Potrafi wybrać i ocenić błędy i bariery komunikacyjne. [BBK_5] |
Kpik_K03 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
BBK_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [BBK_C] | Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego. |
15 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; opracowanie rozwiązań dla gier i zadań sytuacyjnych. |
45 |
zaliczenie [z_1] |
wykład [BBK_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
15 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
15 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |