Warsztaty rzecznikowskie 2
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Warsztaty rzecznikowskie 2 |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIK-KTWR2 |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr zimowy 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 6 |
Opis: | Podczas zajęć student zostaje wyposażony w pogłębioną wiedzę i umiejętności z zakresu rzecznictwa prasowego i obsługi mediów. W ramach modułu realizowane są następujące treści: organizacja biura prasowego i komórki PR, monitoring mediów, zasady udzielania wywiadów, organizacja konferencji prasowych, organizacja pracy rzecznika, sprostowania i autoryzacja, działania rzecznika prasowego w sytuacji kryzysowej. |
Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu Warsztaty rzecznikowskie 1. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę w zakresie nauk humanistycznych i społecznych [WRZ2_1] |
Kpik_W01 [1/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji,
komunikacji językowej
[WRZ2_10] |
Kpik_U03 [2/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej [WRZ2_11] |
Kpik_U06 [3/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie planowanie i realizację zadań
związanych z komunikacją kryzysową
[WRZ2_12] |
Kpik_U08 [3/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych
w konstruowaniu kampanii promocyjnej i informacyjnej
[WRZ2_13] |
Kpik_U15 [3/5] |
Posiada umiejętności przygotowania typowego wystąpienia ustnego przy użyciu właściwych argumentów
merytorycznych i technik emocjonalnych
[WRZ2_14] |
Kpik_U16 [5/5] |
Posiada umiejętności skonstruowania właściwego tekstu promocyjnego, zarówno ustnego jak i pisemnego [WRZ2_15] |
Kpik_U19 [5/5] |
Ma umiejętności językowe w zakresie marketingu, komunikacji, promocji właściwe dka kierunku Zarządzanie komunikacją: promocja i kreowanie wizerunku zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 ESOKJ
[WRZ2_16] |
Kpik_U20 [2/5] |
Potrafi współdziałać w grupie [WRZ2_17] |
Kpik_K02 [1/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych przez
organizację celów
[WRZ2_18] |
Kpik_K03 [3/5] |
Posiada uporządkowaną wiedzę co do wykorzystania nabytej wiedzy o języku i literaturze w działalności kulturalnej i nastawionej na promocję [WRZ2_2] |
Kpik_W02 [2/5] |
Zna podstawową terminologię z zakresu humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi dziedzinami
działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej
[WRZ2_3] |
Kpik_W04 [2/5] |
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [WRZ2_4] |
Kpik_W05 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat struktury agencji promocyjnej, redakcji medialnych oraz instytucji
upowszechniania kultury
[WRZ2_5] |
Kpik_W06 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań działalności instytucji promocyjnych
i redakcji medialnych
[WRZ2_6] |
Kpik_W07 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych warunków funkcjonowania instytucji promocyjnych
i redakcji mediów tradycyjnych i elektronicznych
[WRZ2_7] |
Kpik_W08 [2/5] |
Ma podstawową wiedzę z zakresie retoryki i umiejętności perswadowania [WRZ2_8] |
Kpik_W17 [4/5] |
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł [WRZ2_9] |
Kpik_U01 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
WRZ2_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
warsztat [WRZ2_Wr] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca analityczna; przygotowanie prezentacji |
150 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |