Media relations
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Media relations |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-MR |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | W trakcie zajęć studenci zostaną zapoznani z podstawowymi pojęciami i technikami stosowanymi w media relations i rzecznictwie prasowym. Zapoznają się z charakterystyką środków masowego przekazu, formatami informacji prasowych oraz możliwościami wykorzystania internetu i mediów społecznościowych w media relations. Przedmiotem zajęć będą także sytuacje kryzysowe w pracy rzecznika prasowego.
|
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedze co do praktycznego zastosowania języka w działalności promocyjnej [MR_1] |
Kpik_W02 [3/5] |
Potrafi w podstawowy sposób zastosować przepisy prawa, także prawa autorskiego, w stosunku do redakcji mediów [MR_10] |
Kpik_U12 [1/5] |
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych [MR_11] |
Kpik_U15 [3/5] |
Posiada umiejętność przygotowania typowego tekstu, także promocyjnego, dla mediów w języku polskim i przynajmniej w jednym obcym [MR_12] |
Kpik_U19 [4/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą założonym celom [MR_13] |
Kpik_K03 [2/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki u nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej [MR_2] |
Kpik_W04 [2/5] |
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i na świecie [MR_3] |
Kpik_W05 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat struktury redakcji gazet i mediów elektronicznych oraz zasad, jakimi się kierują i celów, które chcą osiągnąć [MR_4] |
Kpik_W06 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania redakcji w tym i prawnych
uwarunkować związanych z prawem autorskim
[MR_5] |
Kpik_W07 [4/5] |
Ma wiedzę na temat ekonomicznych uwarunkowań działalności redakcji gazet i mediów elektronicznych [MR_6] |
Kpik_W08 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności instytucji medialnych [MR_7] |
Kpik_W09 [1/5] |
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł [MR_8] |
Kpik_U01 [3/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej [MR_9] |
Kpik_U06 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
|
MR_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [MR_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny); |
15 | samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie; analiza sytuacyjna |
135 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |