Media relations Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Media relations
Kod modułu: 02-KPIKS-MR
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
W trakcie zajęć studenci zostaną zapoznani z podstawowymi pojęciami i technikami stosowanymi w media relations i rzecznictwie prasowym. Zapoznają się z charakterystyką środków masowego przekazu, formatami informacji prasowych oraz możliwościami wykorzystania internetu i mediów społecznościowych w media relations. Przedmiotem zajęć będą także sytuacje kryzysowe w pracy rzecznika prasowego.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedze co do praktycznego zastosowania języka w działalności promocyjnej [MR_1]
Kpik_W02 [3/5]
Potrafi w podstawowy sposób zastosować przepisy prawa, także prawa autorskiego, w stosunku do redakcji mediów [MR_10]
Kpik_U12 [1/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych [MR_11]
Kpik_U15 [3/5]
Posiada umiejętność przygotowania typowego tekstu, także promocyjnego, dla mediów w języku polskim i przynajmniej w jednym obcym [MR_12]
Kpik_U19 [4/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą założonym celom [MR_13]
Kpik_K03 [2/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki u nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej [MR_2]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i na świecie [MR_3]
Kpik_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury redakcji gazet i mediów elektronicznych oraz zasad, jakimi się kierują i celów, które chcą osiągnąć [MR_4]
Kpik_W06 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania redakcji w tym i prawnych uwarunkować związanych z prawem autorskim [MR_5]
Kpik_W07 [4/5]
Ma wiedzę na temat ekonomicznych uwarunkowań działalności redakcji gazet i mediów elektronicznych [MR_6]
Kpik_W08 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności instytucji medialnych [MR_7]
Kpik_W09 [1/5]
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł [MR_8]
Kpik_U01 [3/5]
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej [MR_9]
Kpik_U06 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
MR_1 MR_10 MR_11 MR_12 MR_13 MR_2 MR_3 MR_4 MR_5 MR_6 MR_7 MR_8 MR_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [MR_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
15
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie; analiza sytuacyjna
135 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)