Struktura kampanii promocyjnej Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Struktura kampanii promocyjnej
Kod modułu: 02-KPIKS-SKP
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem przedmiotu jest wykształcenie praktycznej umiejętności planowania, konstruowania i sformułowania w formie dokumentu struktury kampanii promocyjnej (a także kampanii PR); studenci poznają sposoby gromadzenia materiału, weryfikacji danych ekonomicznych, projektowania szans i zagrożeń dla kampanii; poznają techniki myślenia kreatywnego, konstruowania hasła i głównego przesłania kompanii, tworzenia wizualnego przekazu, analizowania i optymalizacji mediów pod kątem tworzenia strategii mediów w ramach kampanii promocyjnej, dobierania narzędzi promocyjnych do założonych celów, weryfikacji i obliczania budżetu oraz sposobów ewaluacji efektów kampanii. W ramach zajęć każdy student powinien posiąść umiejętność skonstruowania i interpretacji podstawowych dokumentów: briefu promocyjnego i strategii.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i w świecie [SKP_1]
Kpik_W05 [2/5]
Potrafi ocenić i wybrać w odpowiedzi właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych dla kampanii [SKP_10]
Kpik_U15 [5/5]
Potrafi zaprezentować wyniki swojej pracy [SKP_11]
Kpik_U16 [5/5]
Potrafi porozumiewać się ze specjalistami w zakresie marketingu, promocji, kom. społ. w jęz. polskim i przynajmniej jednym obcym [SKP_12]
Kpik_U17 [1/5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury agencji prom., redakcji, zasad i celów, jakimi się kierują [SKP_2]
Kpik_W06 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania agencji i redakcji [SKP_3]
Kpik_W07 [2/5]
Ma podstawową wiedzę o ekonomicznych i marketingowych uwarunkowaniach działania agencji prom,. redakcji [SKP_4]
Kpik_W08 [2/5]
Ma podstawową wiedzę o metodach i procedurach funkcjonujących w agencjach i redakcjach i jedn. upoisz. kultury [SKP_5]
Kpik_W09 [2/5]
Posiada podstawową wiedzę o ewaluacji efektów działań promocyjnych w zakresie odbiorców rekl. I mediów oraz ich potrzeb [SKP_6]
Kpik_W14 [3/5]
Ma wiedzę podstawową o technikach i metodach pozyskiwania danych w działalności promocyjnej [SKP_7]
Kpik_W17 [3/5]
Potrafi wyszukiwać i analizować, oceniać i selekcjonować informacje dotyczące działań promocyjnych i konstruować kampanię prom [SKP_8]
Kpik_U01 [5/5]
Samodzielnie planuje typowe projekty reklamowo-promocyjne [SKP_9]
Kpik_U04 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
SKP_1 SKP_10 SKP_11 SKP_12 SKP_2 SKP_3 SKP_4 SKP_5 SKP_6 SKP_7 SKP_8 SKP_9
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
SKP_1 SKP_10 SKP_11 SKP_12 SKP_2 SKP_3 SKP_4 SKP_5 SKP_6 SKP_7 SKP_8 SKP_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [SKP_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
20
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów; przygotowanie części lub całości prezentacji; powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
40 zaliczenie [z_1]
wykład [SKP_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
10
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
50 egzamin [e_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)