Dzieje dyskursu publicznego: Kom. marketingowa Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Dzieje dyskursu publicznego: Kom. marketingowa
Kod modułu: 02-KPIKS-DDPKM
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
W ramach modułu student zdobywa wiedzę z zakresu marketingu i jego uwarunkowań oraz komunikacji promocyjnej. Po ukończeniu kursu potrafi zaplanować i zrealizować projekty marketingowo-promocyjne, a także wybrać procedury doboru mediów i narzędzi promocyjnych w przygotowywaniu kampanii. Student zdobywa także umiejętność dokonywania ewaluacji efektów marketingowych prowadzonych działań promocyjnych.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę o dyskursie marketingowym i jego miejscu w humanistyce [DDPKM_1]
Kpik_W01 [5/5]
Potrafi ocenić przydatność metod jakościowych i ilościowych do oceny skuteczności działań promocyjnych w ramach kampanii [DDPKM_10]
Kpik_U14 [1/5]
Posiada uporządkowaną wiedzę o komunikacji marketingowej co do praktycznego zastosowania jej do promocji [DDPKM_2]
Kpik_W02 [5/5]
Zna podstawową terminologię z zakresu marketingu [DDPKM_3]
Kpik_W04 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych w tym marketingowych uwarunkowań działalności redakcji i agencji [DDPKM_4]
Kpik_W08 [3/5]
Planuje i realizuje projekty reklamowo-promocyjne z wykorzystaniem wiedzy o marketingu [DDPKM_5]
Kpik_U04 [5/5]
Ma podstawową wiedzę na temat formatowania grupy odbiorców reklamy i mediów; diagnozowania ich potrzeb [DDPKM_6]
Kpik_W13 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ewaluacji efektów marketingowych działań promocyjnych w zakresie odbiorców i potrzeb [DDPKM_7]
Kpik_W14 [1/5]
Ma umiejętności językowe w zakresie marketingu zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 ESOKJ [DDPKM_8]
Kpik_U20 [1/5]
Posiada umiejętności w zakresie przeprowadzenia badań pozwalających na właściwą ocenę potrzeb odbiorców kom. prom. [DDPKM_9]
Kpik_U09 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
DDPKM_1 DDPKM_10 DDPKM_2 DDPKM_3 DDPKM_4 DDPKM_5 DDPKM_6 DDPKM_7 DDPKM_8 DDPKM_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [DDPKM_L]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
20
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
70 zaliczenie [z_1]
wykład [DDPKM_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
10
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
50 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)