Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 1 Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 1
Kod modułu: 02-KPIKS-KTWR1
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Na warsztatach reklamowych 1 studenci analizują teksty reklamowe z uwzględnieniem różnych zmiennych. Interesujące są zwłaszcza następujące kategorie: kanał komunikacji i sposób konsumpcji informacji (specyfika zastosowanych mediów) oraz projektowany odbiorca docelowy. Wymiarem praktycznym zajęć jest przygotowywanie przez studentów tekstów z uwzględnieniem ww. zmiennych, skierowanych do wybranej i zdefiniowanej grupy konsumentów oraz do dziennikarzy (informacje prasowe). Studenci analizują również przykłady komunikatów promocyjnych z punktu widzenia norm etycznych i przepis prawnych dotyczących branży reklamowej.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka i wiedzy o literaturze w działaniach prom. [KTWR1_1]
Kpik_W02 [4/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania [KTWR1_3]
Kpik_W17 [3/5]
Posiada umiejętność skonstruowania właściwego tekstu promocyjnego, zarówno ustnego jak i pisemnego [KTWR1_4]
Kpik_U19 [5/5]
Wykorzystuje nabytą wiedzę o języku i lit. Do działań prom-rekl i do promocji treści w mediach [WKTR1_2]
Kpik_W03 [5/5] Kpik_U19 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
KTWR1_1 KTWR1_3 KTWR1_4 WKTR1_2
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
warsztat [KTWR1_Wr]
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia); Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną); Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz metoda projektowa).
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; opracowanie prezentacji lub innej formy pracy pisemnej
90 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)