Analiza tekstu perswazyjnego Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Analiza tekstu perswazyjnego
Kod modułu: 02-KPIKS-ATP
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Usystematyzowanie wiedzy na temat językowych i pozajęzykowych wykładników perswazji. Wielostronne analizy współczesnych tekstów marketingowych pod kątem nasycenia zabiegami o charakterze perswazyjnym (na poziomie semantyki, gramatyki czy stylistyki). Tworzenie w grupach projektowych skomplikowanych marketingowych tekstów kultury w postaci stron www, w których przynajmniej 4 zakładki byłyby ujednolicone przez wykładowcę dla wszystkich grup projektowych, a pozostałe (również przynajmniej 4) byłyby zależne od koncepcji każdej grupy projektowej.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada praktyczną wiedzę jak zastosować język i wiedzę o literaturze w działaniach promocyjnych [ATP_1]
Kpik_W02 [3/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie języka i wiedzy o literaturze [ATP_2]
Kpik_W04 [2/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswazji [ATP_3]
Kpik_W17 [2/5]
Posiada umiejętność analizowania oraz konstruowania właściwego tekstu promocyjnego ustnego i pisemnego [ATP_4]
Kpik_U19 [5/5]
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb [ATP_5]
Kpik_W12 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ATP_1 ATP_2 ATP_3 ATP_4 ATP_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [ATP_L]
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia) Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną) Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz Metoda projektowa (przygotowywanie zadanych projektów w grupach 3-4 osoby)
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie strony internetowej będącej efektem pracy grupy projektowej.
90 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)