Strategie komunikacji kryzysowej
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016
| Nazwa modułu: | Strategie komunikacji kryzysowej |
|---|---|
| Kod modułu: | 02-KPIKS-SKK |
| Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
| Semestr: | semestr zimowy 2018/2019 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Opis: | Student poznaje najważniejsze zagadnienia związane z komunikacją kryzysową zarówno w wymiarze instytucjonalnym, jak i personalnym, przy czym nacisk kładzie się na wymiar instytucjonalny. Podczas wykładów student zapoznawany jest z podstawową terminologią oraz z teoriami i opracowaniami, których znajomość pogłębiana jest podczas ćwiczeń. |
| Wymagania wstępne: | Brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Posiada praktyczną wiedzę co do zastosowania języka w działalności promocyjnej [SKK_1] |
Kpik_W02 [1/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie, planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją w celu ochrony zdrowia i mienia [SKK_10] |
Kpik_U07 [2/5] |
Samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty komunikacyjne związane z ochroną zdrowia i mienia; potrafi zaplanować i realizować komunikację w sytuacji zagrożenia zdrowia [SKK_11] |
Kpik_U05 [3/5] |
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy dotyczące odpowiedzialności
w stosunku do osoby z trudnościami w rozwoju mowy i języka [SKK_12] |
Kpik_K08 [1/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, zbierać i interpretować wyniki badań specjalistycznych związanych ze stwierdzonymi zaburzeniami mowy i języka oraz użytkować informacje z wykorzystaniem różnych sposobów. [SKK_13] |
Kpik_U24 [2/5] |
Samodzielnie i pod kierunkiem planuje i realizuje projekty związane z
pomocą osobom z zaburzeniami mowy i języka jako elementu kultury
wykazując się umiejętnościami organizacyjnymi i znajomością prawa oraz
norm instytucji oświatowych oraz właściwą argumentacją [SKK_14] |
Kpik_U25 [2/5] |
Posiada podstawową wiedzę na temat metod i procedur ochrony
własności społecznej [SKK_15] |
Kpik_W10 [1/5] |
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [SKK_2] |
Kpik_W05 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności instytucji promocyjnych, medialnych i związanych z upowszechnianiem kultury [SKK_3] |
Kpik_W09 [1/5] |
Ma podstawową wiedzę na temat retoryki i umiejętności perswadowania [SKK_4] |
Kpik_W16 [3/5] |
Ma wiedzę na temat człowieka, jego uwarunkowań psychologicznych i zasad funkcjonowania w społeczeństwie [SKK_5] |
Kpik_W17 [1/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać i selekcjonować informacje i wykorzystywać je do konstruowania
strategii działań komunikacyjnych w sytuacji bezpośredniej rozmowy i przy pomocy mediów
[SKK_6] |
Kpik_U02 [4/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikacje bezpośrednią i przy pomocy mediów w sytuacjach kryzysowych [SKK_7] |
Kpik_U06 [5/5] |
Posiada podstawowe umiejętności organizacyjne pozwalające na kierowanie, planowanie i realizację zadań związanych z komunikacją w sytuacjach kryzysowych przy wykorzystaniu mediów i w komunikowaniu bezpośrednim [SKK_8] |
Kpik_U08 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów komunikacyjnych w sytuacji kryzysu [SKK_9] |
Kpik_K03 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| egzamin [e_1] | Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SKK_1 |
| zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
SKK_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [SKK_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
20 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie gry dydaktycznej |
40 |
zaliczenie [z_1] |
| wykład [SKK_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny); |
10 | samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie |
20 |
egzamin [e_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||