Etyka reklamy Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Etyka reklamy
Kod modułu: 02-KPIKS-ER
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2019/2020
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Zajęcia wprowadzają studentów w podstawowe zagadnienia dotyczące naukowej refleksji nad czynem ludzkim. Omówione zostają podstawowe pojęcia i koncepcje etyczne, a następnie pojęcia etyki zawodowej, etyki biznesu i etyki reklamy. W trakcie zajęć studenci zostają zaznajomieni z działalnością organów autoregulacyjnych i przepisami, programami i kodeksami etycznymi dotyczącymi reklamy obowiązującymi w Polsce. Pod tym kątem analizowane są również wybrane przykłady reklam.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury agencji i redakcji oraz zasad, jakimi się kierują [ER_1]
Kpik_W06 [3/5]
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie [ER_2]
Kpik_W17 [2/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury i narzędzia promocyjno-markeyingowe w tworzeniu kampanii prom-rekl. [ER_3]
Kpik_U15 [3/5]
Ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy [ER_4]
Kpik_K04 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ER_1 ER_2 ER_3 ER_4
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ER_1 ER_2 ER_3 ER_4
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [ER_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
15
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca w grupie
45 zaliczenie [z_1]
wykład [ER_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
15
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
45 egzamin [e_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)