Językowy savoir-vivre
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Językowy savoir-vivre |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-JSV |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Opis: | W ramach zajęć student porządkuje wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie, które regulują zachowania grzecznościowe. Kształtuje umiejętność planowania i realizowania komunikacji bezpośredniej i poprzez media w sytuacjach kryzysowych ze świadomym realizowaniem zasad savoir-vivre’u. Rozwija kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w różnych sytuacjach komunikacyjnych, także kryzysowych. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę w zakresie nauk humanistycznych i społecznych w zakresie takich dziedzin jak językoznawstwo, wiedza o literaturze, wiedza o mediach, socjologia, filozofia, etyka i psychologia w kontekście relacji języka i społeczeństwa.
[JSV_1] |
Kpik_W01 [3/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej.
[JSV_2] |
Kpik_W04 [4/5] |
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie, która reguluje zachowania grzecznościowe
[JSV_3] |
Kpik_W17 [5/5] |
Ma uporządkowaną wiedzę na temat wyborów komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej.
[JSV_4] |
Kpik_W19 [5/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł dotyczące zachowań i form grzecznościowych.
[JSV_5] |
Kpik_U01 [4/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacjach kryzysowych ze świadomym realizowaniem zasad savoir-vivre’u.
[JSV_6] |
Kpik_U06 [5/5] |
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski.
[JSV_7] |
Kpik_U16 [5/5] |
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w różnych sytuacjach komunikacyjnych, także kryzysowych. [JSV_8] |
Kpik_W22 [5/5] |
Charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością oraz postawami prospołecznymi i poczuciem odpowiedzialności.
[JSV_9] |
Kpik_K06 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
JSV_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [JSV_C] | Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersacyjny), Metody aktywizujące (metoda przypadków, metoda sytuacyjna, inscenizacja, dyskusja dydaktyczna, analiza materiału źródłowego). |
10 | Samodzielna lektura wskazanych partii materiału, obserwacja zachowań grzecznościowych osób publicznych, analiza zaproponowanych przez wykładowcę przykładów; przygotowanie prezentacji multimedialnej. |
20 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |