Narzędzia i metody promocji: reklama Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Narzędzia i metody promocji: reklama
Kod modułu: 02-KPIKS-NMPR
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem zajęć jest przedstawienie podstawowych pojęć, modeli i technik stosowanych w reklamie takich jak media drukowane, elektroniczne, reklama zewnętrzna i gadżety promocyjne. Szczegółowo omawiane są techniki tworzenia tekstów i przekazów reklamowych i podstawowych dokumentów w komunikacji z klientem, współpracownikami i podwykonawcami. Podczas zajęć studenci analizują wybrane przekazy reklamowe, a także tworzą własne reklamy.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę w językoznawstwie i literaturze zorientowaną na wykorzystanie jej w promocji [NMPR_1]
Kpik_W03 [2/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych do konstruowania kampanii [NMPR_10]
Kpik_U15 [4/5]
Potrafi porozumieć się ze specjalistami w zakresie marketingu i promocji [NMPR_11]
Kpik_U17 [1/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów [NMPR_12]
Kpik_K03 [3/5]
Ma podstawową wiedzą na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania, językowej identyfikacji oraz diagnozowania ich potrzeb [NMPR_13]
Kpik_W12 [3/5]
Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy [NMPR_14]
Kpik_K09 [2/5]
Zna terminologię z zakresu reklamy potrzebną do działań promocyjnych i medialnych [NMPR_2]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce [NMPR_3]
Kpik_W05 [4/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_4]
Kpik_W11 [4/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ewaluacji efektów działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_5]
Kpik_W14 [3/5]
Ma wiedzę o metodach i technikach pozyskiwania danych w zakresie reklamy [NMPR_6]
Kpik_W16 [2/5]
Potrafi wyszukiwać, analizować i oceniać dane potrzebne do działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_7]
Kpik_U01 [3/5]
Samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty promocyjno-reklamowe; planuje komunikację z klientem poprzez media [NMPR_8]
Kpik_U04 [3/5]
Potrafi ocenić przydatność badań jakościowych i ilościowych do działań promocyjnych w zakresie reklamy [NMPR_9]
Kpik_U14 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
NMPR_1 NMPR_10 NMPR_11 NMPR_12 NMPR_13 NMPR_14 NMPR_2 NMPR_3 NMPR_4 NMPR_5 NMPR_6 NMPR_7 NMPR_8 NMPR_9
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
NMPR_1 NMPR_10 NMPR_11 NMPR_12 NMPR_13 NMPR_14 NMPR_2 NMPR_3 NMPR_4 NMPR_5 NMPR_6 NMPR_7 NMPR_8 NMPR_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [NMPR_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
20
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca w grupach
40 zaliczenie [z_1]
wykład [NMPR_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny)
10
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
20 egzamin [e_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)