Narzędzia i metody promocji: public relations Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Narzędzia i metody promocji: public relations
Kod modułu: 02-KPIKS-NMPPR
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr zimowy 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem zajęć jest przedstawienie podstawowych technik stosowanych w public relations, takich jak: planowanie strategiczne, techniki interpersonalne, organizacyjne i informacyjne. Szczegółowo omawiane są techniki tworzenia tekstów, prowadzenia korespondencji, wypowiedzi dla mediów i inne techniki współpracy z mediami, środki komunikacji wewnętrznej i podstawy zarządzania kryzysami komunikacyjnymi.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę w językoznawstwie i literaturze zorientowaną na wykorzystanie jej w promocji [NMPPR_1]
Kpik_W03 [2/5]
Potrafi kierować, planować i realizować komunikację w sytuacjach kryzysowych [NMPPR_10]
Kpik_U08 [5/5]
Potrafi ocenić przydatność badań jakościowych i ilościowych do działań promocyjnych [NMPPR_11]
Kpik_U14 [3/5]
Zna terminologię z zakresu reklamy potrzebną do działań promocyjnych i medialnych [NMPPR_2]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce [NMPPR_3]
Kpik_W05 [4/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców działań promocyjnych w zakresie public relations [NMPPR_4]
Kpik_W11 [4/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ewaluacji efektów działań promocyjnych w zakresie public relations [NMPPR_5]
Kpik_W14 [3/5]
Ma wiedzę o metodach i technikach pozyskiwania danych w zakresie public relations [NMPPR_6]
Kpik_W16 [2/5]
Potrafi wyszukiwać, analizować i oceniać dane potrzebne do działań promocyjnych w zakresie public relations [NMPPR_7]
Kpik_U01 [3/5]
Samodzielnie planuje i realizuje typowe projekty public relations; planuje komunikację z klientem poprzez media [NMPPR_8]
Kpik_U04 [3/5]
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacjach kryzysowych [NMPPR_9]
Kpik_U06 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie
NMPPR_1 NMPPR_10 NMPPR_11 NMPPR_2 NMPPR_3 NMPPR_4 NMPPR_5 NMPPR_6 NMPPR_7 NMPPR_8 NMPPR_9
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
NMPPR_1 NMPPR_10 NMPPR_11 NMPPR_2 NMPPR_3 NMPPR_4 NMPPR_5 NMPPR_6 NMPPR_7 NMPPR_8 NMPPR_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [NMPPR_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
20
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca w grupie
40 zaliczenie [z_1]
wykład [NMPPR_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny)
10
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
20 egzamin [e_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)