Doradztwo - języki, style, gatunki Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: Doradztwo - języki, style, gatunki
Kod modułu: 02-KPIKS-DJSG
Kod programu: 02-S1KP12.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
W ramach zajęć student poznaje wybrane aspekty praktyki poradniczej ujmowanej przez pryzmat środków przekazu. Kształtuje umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. Ponadto rozwija swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Ma uporządkowaną wiedzę o języku i komunikacji zorientowaną na zastosowanie praktyczne zwłaszcza w sferze działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej. [DJSG_1]
Kpik_W03 [4/5]
Uczestniczy w życiu kulturalnym, korzystając z wybranych mediów i różnych form uczestnictwa. [DJSG_10]
Kpik_K05 [4/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej i rozumie miejsce nauk humanistycznych i społecznych w relacji do innych nauk. [DJSG_2]
Kpik_W04 [3/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [DJSG_3]
Kpik_W16 [4/5]
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł […] oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań kulturalnych. [DJSG_4]
Kpik_U01 [4/5]
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji,komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów. [DJSG_5]
Kpik_U03 [5/5]
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. Posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i przynajmniej jednym obcym dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych w zakresie teorii komunikacji i promocji; potrafi wykorzystać tu takie źródła informacji jak Internet, prasa fachowa, właściwa literatura fachowa. [DJSG_6]
Kpik_U18 [3/5]
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę umiejętności. [DJSG_7]
Kpik_K01 [5/5]
Potrafi współdziałać w grupie przejmując w niej zarówno funkcje kierownicze jak i podrzędno-wykonawcze. [DJSG_8]
Kpik_K02 [5/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów. [DJSG_9]
Kpik_K03 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
DJSG_1 DJSG_10 DJSG_2 DJSG_3 DJSG_4 DJSG_5 DJSG_6 DJSG_7 DJSG_8 DJSG_9
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [DJSG_L]
cotygodniowe/dwugodzinne ćwiczenia, realizowane w semestrze letnim; metoda podająca (pogadanka, wyjaśnienia), metoda zadaniowa, wybrane metody problemowe oraz praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe z analizą materiału językowego)
30
samodzielna praca przed kolejnymi zajęciami: przygotowanie do zajęć; utrwalenie i poszerzenie treści przekazywanych na zajęciach; analiza wybranych przez wykładowcę przykładów; lektura podanych tekstów
30 zaliczenie [z_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)