Doradztwo - języki, style, gatunki
Kierunek studiów: Komunikacja promocyjna i kryzysowa
Kod programu: 02-S1KP12.2016

Nazwa modułu: | Doradztwo - języki, style, gatunki |
---|---|
Kod modułu: | 02-KPIKS-DJSG |
Kod programu: | 02-S1KP12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | W ramach zajęć student poznaje wybrane aspekty praktyki poradniczej ujmowanej przez pryzmat środków przekazu. Kształtuje umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. Ponadto rozwija swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów. |
Wymagania wstępne: | Brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Ma uporządkowaną wiedzę o języku i komunikacji zorientowaną na zastosowanie praktyczne zwłaszcza w sferze działalności kulturalnej, medialnej, promocyjno-reklamowej. [DJSG_1] |
Kpik_W03 [4/5] |
Uczestniczy w życiu kulturalnym, korzystając z wybranych mediów i różnych form uczestnictwa. [DJSG_10] |
Kpik_K05 [4/5] |
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki i nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej, kulturalnej i promocyjno-reklamowej i rozumie miejsce nauk humanistycznych i społecznych w relacji do innych nauk. [DJSG_2] |
Kpik_W04 [3/5] |
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [DJSG_3] |
Kpik_W16 [4/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje czerpane z różnych źródeł […] oraz potrafi wykorzystać te informacje do konstruowania kampanii promocyjnych i działań kulturalnych. [DJSG_4] |
Kpik_U01 [4/5] |
Umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w zakresie marketingu, promocji,komunikacji językowej w sytuacjach bezpośredniej rozmowy oraz za pośrednictwem mediów.
[DJSG_5] |
Kpik_U03 [5/5] |
Posiada umiejętność przygotowania wystąpienia ustnego i zaprezentowania wyników pracy przy użyciu właściwych argumentów merytorycznych i technik emocjonalnych; potrafi wyciągać właściwe wnioski. Posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku polskim i przynajmniej jednym obcym dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych w zakresie teorii komunikacji i promocji; potrafi wykorzystać tu takie źródła informacji jak Internet, prasa fachowa, właściwa literatura fachowa.
[DJSG_6] |
Kpik_U18 [3/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę umiejętności. [DJSG_7] |
Kpik_K01 [5/5] |
Potrafi współdziałać w grupie przejmując w niej zarówno funkcje kierownicze jak i podrzędno-wykonawcze. [DJSG_8] |
Kpik_K02 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów. [DJSG_9] |
Kpik_K03 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
DJSG_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [DJSG_L] | cotygodniowe/dwugodzinne ćwiczenia, realizowane w semestrze letnim; metoda podająca (pogadanka, wyjaśnienia), metoda zadaniowa, wybrane metody problemowe oraz praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe z analizą materiału językowego) |
30 | samodzielna praca przed kolejnymi zajęciami: przygotowanie do zajęć; utrwalenie i poszerzenie treści przekazywanych na zajęciach; analiza wybranych przez wykładowcę przykładów; lektura podanych tekstów |
30 |
zaliczenie [z_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |