Programy i gry edukacyjne
Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: 03-S1MT12.2017
| Nazwa modułu: | Programy i gry edukacyjne |
|---|---|
| Kod modułu: | 03-MO1S-15-PGEd |
| Kod programu: | 03-S1MT12.2017 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | 1. Przedstawienie oprogramowania wykorzystywanego na lekcjach z zajęć komputerowych w szkole podstawowej.
2. Przegląd oprogramowania edukacyjnego wspomagającego pracę nauczyciela innych przedmiotów:
a. oprogramowanie wykorzystywane na lekcjach matematyki,
b. przegląd zawartości płyt CD załączonych do podręczników z zajęć komputerowych i możliwość wykorzystania w szkole,
3. Przegląd oprogramowania edukacyjnego dla uczniów
|
| Wymagania wstępne: | brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
potrafi wymienić poznane programy i gry edukacyjne i wskazać ich zastosowanie w pracy nauczyciela matematyki i zajęć komputerowych [PGEd_1] |
K_U38 [1/5] |
potrafi wykorzystać poznane programy edukacyjne do wspomagania pracy własnej, a w szczególności pracy nauczyciela matematyki i zajęć komputerowych [PGEd_2] |
K_U38 [2/5] |
potrafi sam stworzyć własne projekty w poznanych programach edukacyjnych [PGEd_3] |
K_K03 [4/5] |
umie ułożyć i przeanalizować algorytm zgodny ze specyfikacją i zapisać go w poznanym programie [PGEd_4] |
K_U26 [3/5] |
potrafi sam wyszukać nowe programy i gry edukacyjne, które wspomogą pracę własną, a w szczególności pracę nauczyciela matematyki i zajęć komputerowych [PGEd_5] |
K_K01 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| aktywność na zajęciach [PGEd_w_1] | weryfikacja znajomości treści oraz umiejętności zdobytych na wcześniejszych zajęciach na podstawie zadawanych pytań przez prowadzącego laboratorium na zajęciach. |
PGEd_1 |
| prace pisemne [PGEd_w_2] | weryfikacja umiejętności na podstawie stworzonych przez studenta własnych programów (projektów) w poznanych programach edukacyjnych |
PGEd_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [PGEd_fs_1] | W trakcie laboratorium:
1. zaprezentowane zostaną programy (a także ich możliwości) aktualnie wykorzystywane w nauczaniu zajęć komputerowych i innych przedmiotów, zwłaszcza matematyki,
2. kształtowane są umiejętności wymienione w zestawie efektów kształcenia modułu
|
30 | samodzielne rozwiązywanie zadań domowych |
20 |
aktywność na zajęciach [PGEd_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||