Strategie prezentacyjne
Kierunek studiów: Międzynarodowe studia polskie
Kod programu: 02-S1MP14.2017

Nazwa modułu: | Strategie prezentacyjne |
---|---|
Kod modułu: | 02-MSP1OS-14-DSP |
Kod programu: | 02-S1MP14.2017 |
Semestr: | semestr zimowy 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | W ramach modułu student uzyskuje podstawową wiedzę na temat sposobów (strategii) prezentowania i autoprezentacji. Zdobywa podstawowe informacje o sposobach prezentacji i autoprezentacji, ich wyboru w sytuacjach praktycznych z perspektywy skuteczności działania. Szczególną uwagę zyskują sytuacje prezentacji i autoprezentacji w sytuacjach oficjalnych i profesjonalnych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji w pracy dyplomatycznej. |
Wymagania wstępne: | brak |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma wiedzę na temat zróżnicowania postaw psychologicznych i zachowań społecznych i ich kulturowego uwarunkowania. [DSP_1] |
K_W03 [3/5] |
Student potrafi przygotować prezentację/autoprezentację z wykorzystaniem technik prezentacji multimedialnej. [DSP_10] |
K_U13 [3/5] |
W ramach pracy zespołowej student potrafi zaplanować swoją aktywność i działanie w sytuacjach prezentacyjnych. [DSP_11] |
K_K02 [4/5] |
Student potrafi zaprojektować strategie postępowania prezentacyjnego w pracy dyplomatycznej. [DSP_12] |
K_K04 [4/5] |
Student jest przekonany o roli zróżnicowań języków i kultur w sytuacjach prezentacji dyplomatycznej. [DSP_13] |
K_K09 [4/5] |
Student w świadomy sposób wykorzystuje swoją wiedzę o sztuce i jej zróżnicowaniu podczas działań prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. [DSP_2] |
K_W06 [2/5] |
Student ma wiedzę na temat zróżnicowania obrazów świata, stereotypów myślowych i ich kulturowego uwarunkowania. [DSP_3] |
K_W07 [2/5] |
Student posiada wiedzę o prezentacji i autoprezentacji i ich strategiach realizacyjnych. [DSP_4] |
|
Student zna sposoby wykorzystania nabytej wiedzy o strategiach językowych w działaniach prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. [DSP_5] |
K_W11 [4/5] |
Student posiada podstawową wiedzę umożliwiającą analizę i interpretację zachowań językowych w obszarach jednolitych i zróżnicowanych kulturowo sytuacji. [DSP_6] |
K_W15 [3/5] |
Student potrafi wskazać i zanalizować obszary własnych działań, które wymagają modyfikacji i poprawy oraz potrafi te modyfikacje świadomie zaprojektować. [DSP_7] |
K_U04 [2/5] |
Student potrafi wykorzystywać nabytą wiedzę, tworząc samodzielnie lub z pomocą opiekuna sytuacje prezentacji i autoprezentacji. [DSP_8] |
K_U05 [4/5] |
Student potrafi interpretować kulturowe i językowe aspekty strategii prezentacyjnych w obszarze komunikacji dyplomatycznej. [DSP_9] |
K_U09 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Prezentacja [DSP_w_1] | Prezentacja multimedialna lub teatralizacyjna, której tematem jest praktyczne wykorzystanie jednej ze strategii prezentacji lub autoprezentacji. |
DSP_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [DSP_fs_1] | Metoda podawcza połączona z metodą problemową, analizą tekstów naukowych. |
15 | Praca z tekstami podręcznikowymi, analizy przykładów, przygotowanie pracy zaliczeniowej. |
45 |
Prezentacja [DSP_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |