Projekt systemu - aplikacje multimedialne
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2017
| Nazwa modułu: | Projekt systemu - aplikacje multimedialne |
|---|---|
| Kod modułu: | 08-IO1S-13-PSAM |
| Kod programu: | 08-S1INI12.2017 |
| Semestr: | semestr zimowy 2020/2021 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z technologiami wykorzystywanymi do tworzenia aplikacji multimedialnych oraz dobrymi praktykami i trendami w tej dziedzinie. Ponadto celem modułu jest zdobycie przez studentów doświadczenia w projektowaniu, tworzeniu i testowaniu aplikacji multimedialnych oraz w pracy grupowej. Dzięki temu student powinien umieć dobrać odpowiednią technologię w zależności od potrzeb oraz stworzyć aplikację multimedialną charakteryzującą się wysoką funkcjonalnością, użytecznością i estetyką. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Współpracuje z innymi członkami zespołu projektowego [PSAM_K_11] |
K_1_A_I_K03 [1/5] |
Prezentuje w atrakcyjny sposób stworzoną przez siebie aplikację multimedialną [PSAM_K_12] |
K_1_A_I_K06 [1/5] |
Tworzy dokumentację techniczną projektu [PSAM_U_10] |
K_1_A_I_U23 [1/5] |
Stosuje narzędzia i techniki optymalizacji pracy w zespole [PSAM_U_6] |
K_1_A_I_U02 [1/5] |
Tworzy oprogramowanie w środowisku Adobe Flash i w języku ActionScript [PSAM_U_7] |
K_1_A_I_U16 [1/5] |
Wykorzystuje techniki testowania aplikacji [PSAM_U_8] |
K_1_A_I_U17 [1/5] |
Projektuje aplikację multimedialną i dobiera technologie odpowiednią do postawionych wymagań [PSAM_U_9] |
K_1_A_I_U19 [1/5] |
Charakteryzuje dobre praktyki programistyczne w języku ActionScript [PSAM_W_1] |
K_1_A_I_W09 [1/5] |
Rozumie zasady projektowania interaktywnych aplikacji [PSAM_W_2] |
K_1_A_I_W17 [1/5] |
Opisuje aktualne trendy w tworzeniu aplikacji multimedialnych [PSAM_W_3] |
K_1_A_I_W12 [1/5] |
Wymienia elementy interfejsu użytkownika zwiększające jego użyteczność [PSAM_W_4] |
K_1_A_I_W14 [1/5] |
Rozumie zasady obróbki dźwięku i obrazu oraz tworzenia animacji [PSAM_W_5] |
K_1_A_I_W16 [1/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| zadania projektowe [PSAM_w_1] | Sprawdzenie stopnia znajomości przez studentów technologii wykorzystywanych w projekcie. Sprawdzenia poziomu umiejętności i doświadczenia studentów w posługiwaniu się technologiami i narzędziami programistycznymi. Sprawdzenie kompetencji studentów w zakresie projektowania, tworzenia i testowania aplikacji multimedialnych. |
PSAM_K_11 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [PSAM_fs_1] | Projektowanie i udoskonalanie aplikacji pod kątem funkcjonalności, użyteczności i estetyki. Rozwiązywanie problemów, testowanie i konsultowanie aplikacji korzystając z pomocy pozostałych grup projektowych. |
30 | Studiowanie materiałów dotyczących technologii użytych w projekcie. Programowanie i testowanie kolejnych funkcji aplikacji. |
30 |
zadania projektowe [PSAM_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||