Nowe technologie w nauczaniu – warsztaty
Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: 03-S2MT12.2016
| Nazwa modułu: | Nowe technologie w nauczaniu – warsztaty |
|---|---|
| Kod modułu: | 03-MO1S-15-NTwNB |
| Kod programu: | 03-S2MT12.2016 |
| Semestr: | semestr letni 2017/2018 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Opis: | Przedmiot umożliwia zdobycie umiejętności programowania LEGO Mindstorm oraz stwarza możliwość pracy w grupie. Ponadto ukazuje zastosowanie nowych technologii w dydaktyce matematyki i wykorzystanie ich na lekcji jako pokazu lub w czasie zajęć warsztatowych. |
| Wymagania wstępne: | brak |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student potrafi pracować w grupie [NTN_1] |
K_K03 [1/5] |
Studenci potrafią programować LEGO Mindstorms. [NTN_2] |
K_U16 [5/5] |
Studenci potrafią przygotować scenariusz lekcji zawierającej treści z matematyki lub fizyki i wykorzystać możliwości LEGO Mindstroms. [NTN_3] |
KN_U08 [4/5] |
Studenci potrafią przygotować karty pracy dla ucznia do przygotowanego scenariusza lekcji. [NTN_4] |
KN_U08 [3/5] |
Studenci potrafią wykorzystać tablicę multimedialną. [NTN_5] |
KN_U08 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| aktywność na zajęciach [NTN_w_1] | Weryfikacja znajomości umiejętności programistycznych na podstawie pytań zadawanych przez prowadzącego laboratorium. |
NTN_1 |
| scenariusz lekcji [NTN_w_2] | Weryfikacja umiejętności zastosowania programowania Lego Mindstorms do przygotowania scenariusza lekcji zawierającej treści matematyczne |
NTN_2 |
| karta pracy [NTN_w_3] | Weryfikacja kart pracy dla ucznia do przygotowanego scenariusza lekcji. |
NTN_2 |
| Sprawdzenie zastosowania tablicy multimedialnej. [NTN_w_4] | Sprawdzenie umiejętności zastosowania tablicy multimedialnej do przygotowanego scenariusza lekcji. |
NTN_5 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [NTN_fs_1] | Laboratorium, w trakcie którego studenci uczą się programować LEGO Mindstorms. |
30 | Przyswojenie treści teoretycznych podanych na zajęciach oraz wskazanej w sylabusie literatury pomocniczej. |
5 |
aktywność na zajęciach [NTN_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||