Tekst matematyczny – projekt zespołowy
Kierunek studiów: Matematyka
Kod programu: 03-S2MT12.2016
| Nazwa modułu: | Tekst matematyczny – projekt zespołowy |
|---|---|
| Kod modułu: | 03-MO2S-15-TMPZeB |
| Kod programu: | 03-S2MT12.2016 |
| Semestr: | semestr letni 2017/2018 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Opis: | Studenci danej grupy zostają podzieleni na zespoły. Każdy zespół pracuje nad zadanym projektem z tematyki związanej z budową i lekturą tekstu matematycznego. Temat projektu określa prowadzący przy aktywnym udziale studentów. Dalsza praca studentów odbywa się według scenariusza:
• Zainicjowanie projektu, przydział ról i zadań w zespole, określenie terminu i sposobu prezentacji wyników oraz ustalenie zasad oceny.
• Dyskusja celów i zadań oraz narzędzi, metod i technik potrzebnych do realizacji projektu, przegląd dostępnej literatury dotyczącej danego zagadnienia.
• Dyskusja proponowanych rozwiązań i ich realizacja.
• Prezentacja wyników projektu.
• Ocena realizacji projektu.
|
| Wymagania wstępne: | Zaliczony moduł Dydaktyka matematyki na II etapie edukacyjnym III |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych
środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów
[TMPZe_1] |
K_W02 [5/5] |
Umiejętnie komunikuje się przy użyciu różnych technik, zarówno z osobami będącymi podmiotami działalności pedagogicznej, jak i z innymi osobami współdziałającymi w procesie dydaktyczno-wychowawczym oraz specjalistami wspierającymi ten proces. [TMPZe _2] |
K_K02 [4/5] |
jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych)
wynikających z roli nauczyciela
[TMPZe _3] |
K_U04 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Aktywność na zajęciach (aktywny udział w pracach grupy realizującej projekt) [TMPZe_w_1] | weryfikacja zaangażowania w realizację projektu na podstawie aktywnego udziału w dyskusji, wyszukiwania i przekazywania informacji oraz proponowania konkretnych rozwiązań
|
TMPZe_1 |
| prezentacja wyników [TMPZe_w_2] | weryfikacja zaangażowania w realizację projektu na podstawie prezentacji wyników projektu
|
TMPZe_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [TMPZe_fs_1] | dyskusji nad zebranymi przez studentów informacjami, proponowanymi przez nich rozwiązaniami, postępem i efektywnością ich prac nad projektem |
30 | indywidualne przygotowanie się studenta do realizacji projektu, wyszukiwanie informacji, studiowanie literatury, poszukiwanie efektywnych rozwiązań |
25 |
Aktywność na zajęciach (aktywny udział w pracach grupy realizującej projekt) [TMPZe_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||