Projekt aplikacji webowej
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2016
| Nazwa modułu: | Projekt aplikacji webowej |
|---|---|
| Kod modułu: | 08-IO1S-13-PAW |
| Kod programu: | 08-S1INI12.2016 |
| Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 5 |
| Opis: | Celem zajęć w tym module jest przygotowanie studentów do samodzielnego tworzenia aplikacji webowych uruchamianych w przeglądarkach internetowych. Poza przekazaniem wiedzy na temat wybranych technologii webowych studenci zdobywają umiejętności posługiwania się narzędziami stosowanymi podczas tworzenia oprogramowania tego typu oraz jego testowania i wdrażania. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
wykonuje prace indywidualne i zespołowe [PAW_K_6] |
K_1_A_I_K03 [1/5] |
wyodrębnia informacje z literatury, zasobów internetowych oraz innych źródeł [PAW_U_3] |
K_1_A_I_U01 [1/5] |
potrafi posługiwać się oprogramowaniem narzędziowym umożliwiającym programowanie oraz testowanie aplikacji webowych [PAW_U_4] |
K_1_A_I_U24 [1/5] |
potrafi zbudować aplikację webową o danym zastosowaniu, wybierając właściwe technologie oraz narzędzia [PAW_U_5] |
K_1_A_I_U15 [1/5] |
przywołuje wiedzę w zakresie technologii i narzędzi służących do tworzenia aplikacji webowych [PAW_W_1] |
K_1_A_I_W12 [1/5] |
ma podstawową wiedzę z zakresu projektowania oraz programowania aplikacji webowych [PAW_W_2] |
K_1_A_I_W14 [1/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| kolokwium [PAW_w_1] | Przewidziane są dwa kolokwia: pierwsze z języków HTML i CSS, drugie z programowania w języku JavaScript. |
PAW_U_3 |
| projekt [PAW_w_2] | W ramach modułu zostanie zrealizowany przez studenta (pracującego w grupie) jeden projekt. |
PAW_K_6 |
| burza mózgów [PAW_w_3] | Zaproponowanie rozwiązania bądź rozwiązanie danego problemu przez wszystkich studentów w grupie w ramach burzy mózgów. |
PAW_K_6 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| laboratorium [PAW_fs_1] | Prowadzący prowadzi i instruuje studentów pracujących samodzielnie. W przypadku bardziej złożonych zagadnień prowadzący podpowiada optymalne rozwiązania.
Niektóre problemy są rozwiązywane w ramach burzy mózgów.
Studenci dzielą się na dwu- lub trzyosobowe grupy i otrzymują instrukcje do wykonania jednego projektu.
|
45 | Student zobowiązany jest być przygotowanym z wiedzy teoretycznej na podstawie wykładów i udostępnionych materiałów do każdych zajęć laboratoryjnych.
Student w grupie wykonuje zadanie programistyczne z wykorzystaniem komputera i oprogramowania wspomagającego projektowanie, programowanie i testowanie, a następnie prezentuje sprawozdanie z wykonania projektu wraz z demonstracją.
|
105 |
kolokwium [PAW_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||