Podstawy programowania silnika 3D Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2015

Nazwa modułu: Podstawy programowania silnika 3D
Kod modułu: 08-IGO1S-13-POS3D
Kod programu: 08-S1INI12.2015
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami programowania silnika gier wideo w oparciu o zdobytą wiedzę. Do tego celu zostanie wykorzystane środowisko Unreal Development Kit. W ramach zajęć studenci przygotują indywidualne projekty oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [POS3D_K_8]
K_1_A_I_K01 [1/5]
Potrafi wykonać skrypt opisujący zachowanie postaci, pojazdu i innych modeli dynamicznych [POS3D_U_4]
K_1_A_I_W03 [1/5] K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Potrafi wykonać elementy typu menu gry [POS3D_U_5]
K_1_A_I_W14 [1/5]
Potrafi wykonać grę wieloosobową z wykorzystywaniem połączenia sieciowego [POS3D_U_6]
K_1_A_I_W11 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [POS3D_U_7]
K_1_A_I_U01 [1/5] K_1_A_I_U05 [1/5] K_1_A_I_U06 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe techniki modelowania obiektów 3D [POS3D_W_1]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Zna i potrafi wyjaśnić zasady animowania modeli 3D [POS3D_W_2]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady projektowania poziomów w grach wideo [POS3D_W_3]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
laboratorium [POS3D_w_1]
Programowanie silnika 3D. Przystosowanie animacji szkieletów obiektów dynamicznych.
POS3D_K_8 POS3D_U_4 POS3D_U_5 POS3D_U_6 POS3D_U_7 POS3D_W_1 POS3D_W_2 POS3D_W_3
projekt [POS3D_w_2]
Przygotowanie projektu z wykorzystaniem zaprogramowanego silnika 3D.
POS3D_K_8 POS3D_U_4 POS3D_U_5 POS3D_U_6 POS3D_W_1 POS3D_W_2 POS3D_W_3
prezentacja [POS3D_w_3]
(brak informacji)
POS3D_K_8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [POS3D_fs_1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
30
Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury.
15 laboratorium [POS3D_w_1]
laboratorium [POS3D_fs_2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do programowania silnika 3D gry
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Wykonanie indywidualnego projektu. Przygotowanie prezentacji przedstawiającej problematykę projektu.
45 projekt [POS3D_w_2] prezentacja [POS3D_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)