Interfejsy graficzne dla urządzeń mobilnych Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2015

Nazwa modułu: Interfejsy graficzne dla urządzeń mobilnych
Kod modułu: 08-IO1S-13-IGDUM
Kod programu: 08-S1INI12.2015
Semestr: semestr zimowy 2017/2018
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 5
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z interfejsem graficznym urządzenia mobilnego. Przedstawienie podstawowych elementów składowych interfejsu na przykładzie gry komputerowej. W ramach zajęć studenci przygotują projekty w zespołach maksymalnie dwuosobowych oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci aplikacji.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole [IGDUM_K_7]
K_1_A_I_K03 [2/5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [IGDUM_K_8]
K_1_A_I_K05 [1/5]
Potrafi zaimplementować poznane algorytmy w interfejsie urządzenia mobilnego [IGDUM_U_4]
K_1_A_I_U13 [1/5]
Potrafi pozyskiwać informacje na temat implementacji aplikacji graficznej w interfejsie urządzenia mobilnego z literatury, baz danych i innych źródeł [IGDUM_U_5]
K_1_A_I_U01 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić aplikację na temat realizacji zadania projektowego [IGDUM_U_6]
K_1_A_I_U04 [1/5]
Zna i rozumie pojęcia grafiki rastrowej i wektorowej oraz algorytmy wykorzystywane w grafice rastrowej i wektorowej [IGDUM_W_1]
Zna i rozumie przeznaczenie podstawowych elementów interfejsu graficznego [IGDUM_W_2]
K_1_A_I_W02 [2/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady tworzenia grafiki w interfejsie urządzenia mobilnego [IGDUM_W_3]
K_1_A_I_W02 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [IGDUM_w_1]
Przygotowanie projektu i aplikacji z wybranego tematu związanego z interfejsem graficznym urządzenia mobilnego.
IGDUM_K_7 IGDUM_K_8 IGDUM_U_4 IGDUM_U_5 IGDUM_U_6 IGDUM_W_1 IGDUM_W_2 IGDUM_W_3
sprawozdania [IGDUM_w_2]
Opis realizowanego projektu.
IGDUM_K_7 IGDUM_K_8 IGDUM_U_4 IGDUM_W_1 IGDUM_W_2 IGDUM_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [IGDUM_fs_1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
15
Samodzielne przygotowanie się do wykładów.
15 projekt [IGDUM_w_1] sprawozdania [IGDUM_w_2]
laboratorium [IGDUM_fs_2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do korzystania ze środowiska programistycznego i komponentów graficznych interfejsu. Rozwiązywanie zadań programistycznych.
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Zapoznanie się z tematyką projektu oraz wykonanie projektu w zespole jedno- lub dwuosobowym. Przygotowanie opisu przedstawiającego problematykę projektu.
90 projekt [IGDUM_w_1] sprawozdania [IGDUM_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)