Projektowanie interfejsów graficznych Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2015

Nazwa modułu: Projektowanie interfejsów graficznych
Kod modułu: 08-IO1S-13-PIG
Kod programu: 08-S1INI12.2015
Semestr: semestr letni 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć w tym module zapoznanie studentów z technikami tworzenia nowoczesnych interfejsów graficznych.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Rozumie potrzebę i znaczenie interfejsów graficznych w aspekcie działalności inżynierskiej. Widzi potrzebę podjęcia starania, aby przekazać takie informacje i opinie w sposób powszechnie zrozumiały. [PIG_K_10]
K_1_A_I_K06 [1/5]
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole; potrafi ocenić czasochłonność zadania; potrafi kierować małym zespołem w sposób zapewniający realizację zadania w założonym terminie [PIG_K_9]
K_1_A_I_K01 [1/5] K_1_A_I_K03 [1/5]
Potrafi zaprojektować interfejs graficzny. [PIG_U_5]
K_1_A_I_U16 [1/5] K_1_A_I_U17 [1/5]
Potrafi zaimplementować interfejs graficzny aplikacji [PIG_U_6]
K_1_A_I_U16 [1/5] K_1_A_I_U17 [1/5]
Potrafi wykorzystać środowiska programistyczne służące do tworzenia projektów RIA [PIG_U_7]
K_1_A_I_U24 [1/5] K_1_A_I_U18 [1/5]
Potrafi korzystać z dokumentacji oraz opracować postawiony problem. [PIG_U_8]
K_1_A_I_U01 [1/5] K_1_A_I_U02 [1/5] K_1_A_I_U03 [1/5] K_1_A_I_U05 [1/5]
Ma podstawową wiedzę z zakresu budowy interfejsów graficznych dla aplikacji konsolowych [PIG_W_1]
K_1_A_I_W14 [1/5]
Ma podstawową wiedzę z zakresu technologii RIA [PIG_W_2]
K_1_A_I_W12 [1/5] K_1_A_I_W20 [1/5]
Zna specyfikę interfejsów graficznych dla aplikacji internetowych [PIG_W_3]
K_1_A_I_W13 [1/5]
Zna ograniczenia interfejsów graficznych dla urządzeń mobilnych [PIG_W_4]
K_1_A_I_W23 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian pisemny po realizacji grupy tematów [PIG_w_1]
Sprawdzenie opanowanej teorii z zakresu wykładu i laboratorium
PIG_W_1 PIG_W_2 PIG_W_3 PIG_W_4
Sprawozdania grupowe [PIG_w_2]
Dokumentacja realizowanej aplikacji
PIG_K_10 PIG_K_9 PIG_U_5 PIG_U_6 PIG_U_7 PIG_U_8
Sprawozdania indywidualne [PIG_w_3]
Opracowanie wybranych zagadnień budowy interfejsów
PIG_K_10 PIG_K_9 PIG_U_5 PIG_U_8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PIG_fs_1]
Podanie treści kształcenia w formie werbalnej z wykorzystaniem wizualizacji treści. Skupienie się na materiale trudnym pojęciowo i wskazanie źródeł.
15
Zapoznanie się z tematyką wykładu z wykorzystaniem wskazanych źródeł
25 Sprawdzian pisemny po realizacji grupy tematów [PIG_w_1]
laboratorium [PIG_fs_2]
Na ćwiczeniach laboratoryjnych studenci przygotowują projekt i realizuje interfejs graficzny aplikacji
30
Przygotowanie na podstawie treści wykładu i właściwej dokumentacji. Sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych ćwiczeń – praca w grupie. Opracowanie wybranych zagadnień o charakterze teoretycznym
50 Sprawozdania grupowe [PIG_w_2] Sprawozdania indywidualne [PIG_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)