Podstawy projektowania i skryptowania gier 2
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2017

Nazwa modułu: | Podstawy projektowania i skryptowania gier 2 |
---|---|
Kod modułu: | 13-MM-DG-S1-PSG2 |
Kod programu: | 13-S1ML16.2017 |
Semestr: | semestr zimowy 2019/2020 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Student będzie znał zasady projektowania rozgrywki gier w oparciu o scenariusz. Opanuje zasady tworzeni poziomów gier, gradacji skali trudności. Będzie potrafił wykonać funkcjonalny model rozgrywki w oparciu o wybrany silnik gier.
|
Wymagania wstępne: | Umiejętność modelowania 3d, animacji, znajomość edytorów obrazu, kompozycji, technik rysunkowych, malarskich, kadrowania obrazu, tworzenia i wykorzystania scenariusza gier.
|
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Znajomość podstaw projektowania rozgrywki w oparciu o scenariusz gry.
[13-MM-DG-S1-PSG2_1] |
K-MM-W14 [3/5] |
Znajomość podstaw projektowania poziomów gry.
[13-MM-DG-S1-PSG2_2] |
K-MM-W14 [3/5] |
Znajomość podstaw skryptów w silnikach gier.
[13-MM-DG-S1-PSG2_3] |
K-MM-W14 [4/5] |
Umiejętność samodzielnego opracowania, w oparciu o silnik gry, funkcjonującego modelu rozgrywki.
[13-MM-DG-S1-PSG2_4] |
K-MM-U07 [5/5] |
Umiejętność współdziałania z innymi współtwórcami gry. [13-MM-DG-S1-PSG2_5] |
K-MM-U09 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-PSG2_w_1] | weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o stopień realizacji samodzielnego projektu plastycznego realizowanego przez studenta
|
13-MM-DG-S1-PSG2_1 |
egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-PSG2_w_2] | weryfikacja wiedzy w oparciu o treść wykładów, ćwiczeń i wskazaną w sylabusie literaturę |
13-MM-DG-S1-PSG2_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [PSG2_fs_1] | wykład wprowadzający do zrozumienia genezy i istoty najważniejszych zagadnień przedmiotu i pogłębiający problematykę mniej omawianą w dostępnej literaturze |
15 | praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy odnośnie wskazanych zagadnień podstawowych oraz lekturę wybranych tekstów |
15 |
egzamin końcowy [13-MM-DG-S1-PSG2_w_2] |
ćwiczenia [PSG2_fs_2] | analiza wybranych zagadnień związanych z przedmiotem
|
15 | przygotowanie do ćwiczeń przez samodzielną pracę
z wykorzystaniem wskazanego oprogramowania i określonych technik pracy
|
45 |
projekt zaliczeniowy [13-MM-DG-S1-PSG2_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |