Muzyka w grach – teoria i praktyka 2
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: 13-S1ML16.2017

Nazwa modułu: | Muzyka w grach – teoria i praktyka 2 |
---|---|
Kod modułu: | 13-MM-DG-S1-MUG2 |
Kod programu: | 13-S1ML16.2017 |
Semestr: | semestr letni 2017/2018 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Moduł Muzyka w grach – teoria i praktyka 2 ma wyposażyć studenta w podstawową wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne
w następujących dziedzinach:
- możliwości wykorzystywania różnego rodzaju muzyki w ramach oprawy dźwiękowej gier,
- szczególne przypadki stosowania muzyki w wybranych kontekstach kulturowych i użytkowych,
- muzyka programowa i ilustracyjna oraz jej zastosowanie w grach oraz innych formach audiowizualnych.
Ma umożliwić studentowi szerokie spojrzenie na różne praktyczne zastosowania muzyki oraz na problematykę związaną z użyciem muzyki jako jednego z elementu oprawy dźwiękowej gier.
Ma też umożliwić mu wykorzystanie nabytej wiedzy i umiejętności w realizacji własnych koncepcji artystycznych. |
Wymagania wstępne: | Realizacja efektów kształcenia modułu Muzyka w grach – teoria i praktyka 1.
|
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna różnorodne zagadnienia związane z występowaniem i zastosowaniem muzyki w grach. [13-MM-DG-S1-MUG2_1] |
K-MM-W07 [3/5] |
Zna podstawowe zagadnienia związane z muzyką w kontekście jej różnorodnych zastosowań kulturowych i użytkowych i potrafi wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
[13-MM-DG-S1-MUG2_2] |
K-MM-W11 [3/5] |
Zna różnorodne koncepcje i zagadnienia związane z występowaniem muzyki jako jednego z elementów środowiska dźwiękowego człowieka i potrafi wykorzystać tę wiedzę w praktyce. [13-MM-DG-S1-MUG2_3] |
K-MM-W10 [3/5] |
Posiada umiejętność selektywnego i twórczego wykorzystania nabytej wiedzy podczas tworzenia własnych koncepcji artystycznych oraz umiejętność ustnego i pisemnego wypowiadania się na ten temat.
[13-MM-DG-S1-MUG2_4] |
K-MM-W14 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
kolokwium pisemne [13-MM-DG-S1-MUG2_w_1] | Weryfikacja wskazanego fragmentu wiedzy oraz niektórych umiejętności w oparciu
o treść wykładów i ćwiczeń oraz wskazaną literaturę. |
13-MM-DG-S1-MUG2_1 |
aktywność na zajęciach [13-MM-DG-S1-MUG2_w_2] | Ocena zrozumienia omawianych zagadnień oraz umiejętności samodzielnego posługiwania się zdobytą wiedzą niezbędną do rozwiązania określonego problemu np.
w ramach dyskusji albo w pracy na zadany temat wykonanej przez studenta.
|
13-MM-DG-S1-MUG2_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [MUG2_fs_1] | zajęcia w formie wykładowo-konwersatoryjnej; dostarczanie wiedzy oraz analiza wybranych zagadnień teoretycznych i praktycznych związanych z przedmiotem |
30 | przygotowanie do ćwiczeń poprzez przyswojenie sobie wiedzy teoretycznej oraz realizację wskazanych zadań praktycznych; praca ze wskazaną literaturą przedmiotu
|
30 |
kolokwium pisemne [13-MM-DG-S1-MUG2_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |