Gry planszowe i komputerowe
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 06-S1PE12.2016

Nazwa modułu: | Gry planszowe i komputerowe |
---|---|
Kod modułu: | OWAZ_GPK |
Kod programu: | 06-S1PE12.2016 |
Semestr: | semestr letni 2018/2019 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Moduł gier planszowych i komputerowych jest realizowany w formie ćwiczeń, realizujących efekty od1 do 3. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma uporządkowaną wiedzę na temat wychowania i kształcenia, jego filozoficznych, społeczno-kulturowych, historycznych, biologicznych, psychologicznych i medycznych podstaw, umożliwiającą ocenę walorów edukacyjnych istniejących gier planszowych i komputerowych oraz projektowanie nowych gier. [OWAZ_GPK_1] |
K_W03 [3/5] |
Student potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania, interpretowania oraz projektowania strategii działań pedagogicznych z zastosowaniem gier planszowych i komputerowych; potrafi generować rozwiązania konkretnych problemów pedagogicznych i prognozować przebieg ich rozwiązania oraz przewidywać skutki planowanych działań (przy zastosowaniu gier planszowych i komputerowych) [OWAZ_GPK_2] |
K_U10 [3/5] |
Student potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk (tu gier planszowych i komputerowych) do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej [OWAZ_GPK_3] |
K_U09 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaprojektowanie gry ze wskazaniem jej korzyści kształcących [OWAZ_GPK_w_1] | Projekt jest obligatoryjny, ma charakter zaliczeniowy. |
OWAZ_GPK_1 |
aktywność na zajęciach [OWAZ_GPK_w_2] | Zabieranie merytorycznego i logicznego głosu w ramach ćwiczeń na bazie studium literatury przedmiotu. Analiza edukacyjnych walorów gier planszowych i komputerowych (dyskusja w małych grupach). Ćwiczenia w projektowaniu gier w małych grupach. |
OWAZ_GPK_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [OWAZ_GPK_fs_1] | Dyskusja, praca w grupach, |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obligatoryjną i uzupełniającą |
45 |
Zaprojektowanie gry ze wskazaniem jej korzyści kształcących [OWAZ_GPK_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |