Seminarium dyplomowe 2
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 12-N1PE12.2015
| Nazwa modułu: | Seminarium dyplomowe 2 |
|---|---|
| Kod modułu: | 12-PE-WM-N1-8SD.2 |
| Kod programu: | 12-N1PE12.2015 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 6 |
| Opis: | W wyniku realizacji zajęć student potrafi dokonać oceny i doboru literatury do badań, umie prawidłowo przeprowadzić procedurę badawczą. Potrafi słownie i w piśmie opisać założenia, przebieg i wnioski z badań. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia [_K_1] |
K_K01 [4/5] |
jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych [_K_2] |
K_K06 [4/5] |
potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) i nowoczesnych technologii (ICT) [_U_1] |
K_U04 [4/5] |
posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na analizowanie przykładów badań oraz konstruowanie i prowadzenie prostych badań pedagogicznych; potrafi sformułować wnioski, opracować i zaprezentować wyniki (z wykorzystaniem ICT) oraz wskazywać kierunki dalszych badań [_U_2] |
K_U05 [4/5] |
potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogicznych; z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin [_U_3] |
K_U06 [4/5] |
ma elementarną wiedzę o miejscu pedagogiki w systemie nauk oraz o jej przedmiotowych i metodologicznych powiązaniach z innymi dyscyplinami naukowymi [_W_1] |
K_W02 [4/5] |
ma elementarną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice, a w szczególności o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych; zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody [_W_2] |
K_W12 [4/5] |
ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju [_W_3] |
K_W13 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| praca pisemna [_w_1] | opracowanie literatury do badań i ich założeń, przygotowanie procedury badawczej |
_K_2 |
| praca pisemna [_w_2] | przeprowadzenie badań i ich analiza |
_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| seminarium [_fns_1] | studiowanie literatury metodologicznej z pedagogiki i psychologii i innych nauk
omówienie procedury badawczej
realizacja części teoretycznej i badawczej pracy |
24 | literatura przedmiotu, konstruowanie badań
przygotowanie procedury badawczej
weryfikacja badań i pisemne opracowanie całości badań |
76 |
praca pisemna [_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||